יונייטד בעקבות פדרו, סילסן יחליף את דה חאה?

פדרו. יונייטד תשיג אותו?
פדרו. יונייטד תשיג אותו? | צילום: GettyImages

ההעברות: השדים האדומים לא עוצרים. וגם: צ'לסי רוצה מגן חדש

(גודל טקסט)

שוק ההעברות ממשיך לקרום עור וגידים בזמן שהקבוצות כבר עמוק בהכנות לעונה החדשה. מי עובר לאן? הכל בבלוג ההעברות של ספורט1.

 

20:30

אלכסנדר מיטרוביץ', חלוץ אנדרלכט, הודיע דרך חשבון הפייסבוק שהוא סגר סופית בניוקאסל. המגפייז צפויים לשלם עבורו כ-12 מיליון ליש"ט.

 

אסטון וילה רכשה את ג'ורדן אמאבי בעבור תשעה מיליון פאונד מניס הצרפתית.

 

 

נאלדו מחטאפה עבר לספורטינג ליסבון.  

 

סיידו דומביה חלוץ רומא ששיחק היום נגד ריאל מדריד כמחליף' רוצה לחזור לדבריו לצסק"א מוסקבה. הוא עבר לרומא תמורת 14.4 מיליון ליש"ט, אבל כבש רק שני שערים מאז ינואר.

 

הבלם האיטלקי, אסקיאל מוניוס, עבר מפאלרמו לגנואה בהעברה חופשית. 

18:30

בראגה רכשה את החלוץ הקולומביאני פליפה פדרו מאולימפיאקוס.

 

החלוץ הארגנטיני-איטלקי דני אוסבלדו שנכשל בכל הקבוצות בהן שיחק באחרונה כולל רומא, סאות'המפטון, יובנטוס ואחרות עשוי לעבור לבטיס. 

 

חלוץ פרייבורג הצ'כי ולאדימיר דארידה עבר להרטה ברלין. הוא ירד בעונה שעברה ליגה עם פרייבורג.

 

המגן הצ'כי תומאס קאלש ימשיך להיות מושאל עונה נוספת מצ'לסי למידלסברו. 

15:40

בלם אנדרלכט ונבחרת קונגו, צ'אנסל אמבמבה עשוי לסגור בניוקאסל עבור 10 מיליון יורו. הבלם מבוקש גם על ידי אתלטיקו מדריד ופאריס סן ז'רמן. גם החלוץ אלכסנדר מיטרוביץ' מאנדרלכט בדרכו לניוקאסל.

10:55

ה'דיילי אקספרס' דיווח שמנצ'סטר יונייטד מנסה להחתים את חלוץ ברצלונה פדרו שהיה מועמד גם לצ'לסי. כזכור, פדרו האריך את חוזהו במדי אלופת אירופה עד 2019, אך לא מן הנמנע שהוא יבחר לעזוב מכיוון שהוא לא צפוי לקבל דקות משחק רבות. זה לא סוד שמעמדו של פדרו נפגע בעונה החולפת. החלוץ  שותף ב-35 משחקי ליגה, אבל רק ב-15 מתוכם פתח בהרכב. הספרדי הבקיע שישה שערי ליגה במהלך העונה

 

שוער אייאקס, יספר סילסן הוא המועמד הראשי להחליף את דויד דה חאה במנצ'סטר יונייטד. השוער אמר שהוא מחויב לאייאקס, אבל רואה במעבר למנצ'סטר יונייטד צעד גדול עבורו. השוער אמר: "אני שומע רק שמועות ולא יודע דבר על עתידי כל עוד לא אשמע שום דבר מהסוכן שלי אני ממשיך כרגיל. שאלתי את ממפיס דפאיי אם שמע משהו והוא אמר שלא שמע מכולם".

 

בלם ולנסיה, הארגנטיני ניקולאס אוטמנדי מוכן להפחית בשכרו כדי להגיע למנצ'סטר יונייטד. ולנסיה דורשת עבורו 50 מיליון יורו, יונייטד מוכנה לשלם 10 מיליון פחות. אוטמנדי שעשוי להיות שחקן רכש מכריע אם סרחיו ראמוס לא יגיע מוכן לממן את ההפרש על ידי הורדת השכר העתידי שלו ביונייטד. באותה טקטיקה נקטו ג'רמי מת'יה ורוברטו סולדאדו כשעזבו את ולנסיה.

 

אוהדי אסטון וילה כינו את פביאן דלפ בוגד ונחש אחרי שעזב והוצג במנצ'סטר סיטי שישה ימים בלבד אחרי שהודיע שיישאר. אחד האוהדים כתב: "תמצאו את דלף ותהרגו אותו". אוהדים מרחו כרזה על שערי ה'וילה פארק' "דלפ אתה נחש". הוא ירוויח 100 אלף ליש"ט בסיטי. רק בינואר הוא חתם על חוזה חדש בוילה בו הרוויח 50 אלף ליש"ט לשבוע. "לעזוב את הוילה זו ההחלטה הכי קשה שלי", צייץ אתמול וגרם לזעם עוד יותר גדול נגדו.

 

 

 

צ'לסי מנסה לרכוש שוב את מגן אברטון ג'ו סטונס. אברטון דחתה הצעה לרכוש אותו ב-20 מיליון ליש"ט וטוענת שהוא לא למכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי