גרמניה חולמת על כתר ראשון מאז 2009

שחקני גרמניה בהכנות אחרונות
שחקני גרמניה בהכנות אחרונות | GettyImages

המאנשפט רוצים להחזיר לעצמה את התואר. פורטוגל תפריע? (ספ'1, 19:00)

(גודל טקסט)

גרמניה תפגוש ההערב (שבת) את פורטוגל למשחק הראשון בחצי גמר היורו עד גיל 21 באולמוץ (חי בספורט1 החל מ-18:50). מאמן גרמניה, הורסט רובש, מצא דרך לדרבן את שחקניו לפני המשחק והדביק על דלתות החדרים במלון בו הם מתגוררים תמונות של השחקנים כשהיו בני 8 עד 10 ואמר להם: "כשהייתם ילדים חלמתם להגיע לכזה טורניר. עכשיו תצאו למגרש להוכיח את עצמכם". 

השחקנים הודו שהתרגיל היה מבריק והעלה את המוטיבציה שלהם. רובש אמר: "אני רוצה שהבחורים יגשימו את חלומם". אמרה צ'אן התלהב: "רעיון גדול שמגביר את המוטיבציה שלנו". מארק-אנדרה טר-שטגן הוסיף: "נכון שזכיתי בליגת האלופות, אבל אני רוצה גם את הגביע הזה. זוהי הזדמנות מאוד מיוחדת. לא כל שחקן זוכה לצ'אנס הזה".


טר שטגן. לא מסתפק בליגת האלופות   (Gettyimages)

ניקו שולץ קשר הרטה ברלין יעלה לשחק לצידו של צ'אן בקישור וזה אומר שמקסי ארנולד מוולפסבורג שוב יישאר על הספסל. מאמן הזאבים, דיטר הקינג, כעס על רובאש שלא נתן לשחקן שלו צ'אנס עד כה בטורניר ומתח עליו ביקורת, אבל רובאש הדף אותה בקלילות ואמר: "יש לי דברים חשובים יותר להתעסק איתם". 

ז'ואאו מאריו כוכב הנבחרת הצעירה וספורטינג ליסבון מגדיר את המשחק היום כשיא הקריירה. הקשר בן ה-22 ששיחק בליגת האלופות נגד צ'לסי או וולפסבורג בליגה האירופית סבור שדווקא המשחק שיכול להעלות את נבחרתו לגמר הטורניר הוא החשוב בו שיחק אי פעם. "אני בטוח שניתן הכל כדי לנצח. עבדנו קשה להגיע לכאן ויש לנו לפחות את הזכות לחלום לעלות לגמר. הסיכויים? 50 אחוז לכל נבחרת". 


פאסיינסה. בפורטוגל מאמינים שהסיכויים שווים (Gettyimages)

רוי ז'ורז' מאמן הנבחרת אמר: "אני זקוק להתלהבות של שחקני. גרמניה נבחרת מאוד חזקה. נצטרך למצוא שילוב נכון בין כל חלקי הנבחרת". 

הרכבים משוערים

גרמניה: טר שטגן, גונטר, היינץ, גינטר, קורב, קימיש, גייס, שולץ, צ'אן, יונאס, וולנד

פורטוגל: סה, גוריירו, אוליברה, אסגיו, לורי, אוליברה, קראבליו, מאריו, סילבה, קבליירו, ריקרדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי