סוכנו של באקה מאשר: "סיכמנו עם מילאן"

באקה. המושיע של ברלוסקוני?
באקה. המושיע של ברלוסקוני? | צילום: Gettyimages

החלוץ הקולומביאני צפוי לעבור לסן סירו תמורת 30 מיליון יורו

(גודל טקסט)

אחרי לא מעט אכזבות בשוק ההעברות, האם מילאן לקראת השלמת הרכישה המשמעותית הראשונה שלה העונה ובעצם, בשנים האחרונות? על פי המסתמן, ואנחנו זהירים, זה בהחלט נראה שכן.

 

קרלוס באקה הקולומביאני צפוי לעבור לצפון איטליה בקרוב לאחר שהקבוצה הגיעה עימו להבנות. "יש סיכום בינינו לבין המועדון", התוודה סוכנו, סרג'יו בארילה, לג'יאנקולה דימארציו. "למילאן מסורת עשירה. זה מועדון גדול", הוסיף בארילה.

 

 

 

על פי המסתמן, כדי להשלים את הרכישה של החלוץ בן ה-28 (בספטמבר, 29) מילאן תצטרך להפעיל את סעיף השחרור שלו מסביליה העומד על 30 מיליון יורו. זאת לאחר שהייתה קרובה לרכישתו של ג'קסון מרטינס שבסוף בחר באתלטיקו מדריד במקום מילאנו.

 

באקה כבש 20 שערים בליגה הספרדית בעונה שעברה, ובליגה האירופית הוסיף 7 כיבושים כולל צמד נהדר ב-2:3 בגמר המפעל מול דנייפרו שהעניק לסביליה את התואר בשנה השנייה ברצף.

 

באקה על גביע הליגה האירופית (Gettyimages)

 

דווקא את הקופה אמריקה האחרונה באקה יעדיף לשכוח. החלוץ שיחק רק 86 דקות בכל הטורניר, שעבורו נקטע מוקדם בשל העימות עם ניימאר במשחק השני שבעקבותיו הורחק ויותר לא שיחק. נבחרתו, כידוע, הודחה לפנות בוקר מול ארגנטינה ברבע הגמר לאחר דו קרב בעיטות מ-11 מטרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי