צ'לסי בעקבות אלכס טלס, מולר בכל זאת ליונייטד?

אלכס טלס. מאיסטנבול ללונדון?
אלכס טלס. מאיסטנבול ללונדון? | צילום: Gettyimages

ההעברות: ליברפול אחרי חלוץ ריאל מדריד, קבאני לארסנל?

(גודל טקסט)

שבועיים נותרו לסגירת חלון ההעברות. חיזוקים אחרונים לקבוצות שכבר החלו את העונה, עסקאות אחרונות גם לאלו שטרם פתחו במסע. הבלוג של ספורט1 מסכם את השוק החם מדי יום.

 

18:11

ניקולאס אוטמנדי לא רוצה להישאר בולנסיה ולכן מנצ'סטר סיטי מציעה לעטלפים טרייד. כמו את מאנגליה הצרפתי ותביאו את אוטמנדי. הבלם הארגנטיני היה מבוקש כל חודשי הקיץ במנצ'סטר יונייטד, אבל לפני ימים אחדים טען לואיס ואן חאל שהוא כבר לא מעונין בבלם. במנצ'סטר סיטי יש חוסר שביעות רצון מניקולאס מנגלה, למרות שפתח היום בהרכב מול צ'לסי, וכן הקבוצה רוצה לעשות חילופים. כזכור, ולנסיה עדיין חייבים לבלוז כספים על אלבארו נגרדו, אולי זה יהווה תמריץ לביצוע העסקה.

 

אספניול ממשיכה להתחזק ורשה את מיכאל סיאני הבלם הצרפתי של ספורטינג ליסבון.

 

16:50

 

     ליברפול עושה מאמצים להחתים את דניס צ'רישב שחקן הכנף הרוסי של ריאל מדריד. מחירו: 14.2 מיליון ליש"ט. 

     אדינסון קבאני עשוי להגיע לארסנל בסיום חלון ההעברות. כך לפחות טוען אתר העברות בספרד. לפי הידיעה מחירו עשוי להגיע ל-50 מיליון יורו. 

 

     ה'ספורט מדיהסט' האיטלקי טוען שיובנטוס מנסה להחתים מטוטנהאם את אריק לאמלה

 

 

13:48

לא ברור למי להאמין. ה'סאנדיי מירור' טען שמנצ'סטר סיטי לא הגישה הצעה על דה ברוינה מוולפסבורג ב-50 מיליון ליש"ט כפי שדווח בגרמניה ובארצו בלגיה. הצעה קודמת לרכוש את השחקן ב-47 מיליון ליש"ט נדחתה על ידי הזאבים שמצהירים כל העת שאין להם צורך כלכלי למכור אותו. הזאבים דורשים עליו 60 מיליון ליש"ט ומעלים בכל פעם את הדרישה שלהם כדי להתחמק ממכירתו. במועדון הגרמני שילמו עליו 18 מיליון ליש"ט ובסיטי סבורים שהמחיר שהם דורשים כעת מוגזם. וולפסבורג ציינה שלא קיבלה אף הצעה על השחקן.

 

 

 

ה'סאנדיי אקספרס' מתעקש שעסקת תומאס מולר למנצ'סטר יונייטד לא מתה וטוען: "מולר רוצה להגיע ליונייטד". לטענת העיתון מולר רוצה להצטרף לבסטיאן שוויינשטייגר, באיירן לא מוכנה לשמוע על כך בשום אופן. עד כה דחתה הצעה של באיירן לרכוש את החלוץ ב-60 מיליון ליש"ט. המאמן פפ גווארדיולה מוכן למכור, קרל היינץ רומניגה לא מוכן לשמוע על אפשרות כזאת.

 

טוטנהאם מחפשת עוד חלוץ. אחרי שהקמרוני קלינטון אנג'י נרכש ב-10 מיליון ליש"ט והוצג במועדון, כעת הספרס מוכנים לשלם 20 מיליון ליש"ט על סיידו ברהינו חלוץ ווסט ברום. הקבוצה גם מציעה לו שכר שבועי של 100 אלף ליש"ט. בתוך כך, רוברטו סולדאדו נמכר לוויאריאל תמורת 10 מיליון ליש"ט ויוצג מחר בקבוצה.

 

 

 

מגן פאריס סן ז'רמן, לוקאס דינייה בדרך לרומא.

 

ווסטהאם רוצה את טום האדלסטון מהאל שירדה לצ'מפיונשיפ.

 

צ'לסי עדיין מנסה לחזק את עצמה אחרי שהציעה עבור המגן השמאלי של גלאטסראיי, אלכס טלס הברזילאי, 8 מיליון ליש"ט. צ'לסי מתוסכלת מהעובדה שלא הצליחה להחתים את באבא רחמן מאאוגסבורג אחרי שהיא לא מוכנה לשלם עליו 15 מיליון ליש"ט. צ'לסי מחפשת מחליף לפיליפה לואיס שעבר לאתלטיקו מדריד. גם פ.ס.ז' התעניינה בו הקיץ.

 

האם צ'לסי תאבד את הבלם קורט זומה? רומא הציעה 25 מיליון ליש"ט עבור הצרפתי שלא משחק בקביעות בהרכב צ'לסי.

 


זומה. בדרך לאיטליה? (Gettyimages)

 

 

יובנטוס השאילה לאויפשט ההונגרית את החלוץ אמביי דיאגנה. הסנגלי בן ה-23 היה מושאל בשנה שעברה בווסטרלו.

 

ריימס רכשה מדנייפרו את הקשר ההגנתי ג'אבה קנקאבה. הגיאורגי בן ה-29 עלה לקבוצה הצרפתית 1.5 מיליון יורו.

 

הקשר הגנאי, יאו יבואה (18) הושאל ממנצ'סטר סיטי לליל הצרפתית עד תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי