מוכנים למאני טיים: סיכום הסיבוב בברזילראו

רונאלדיניו. יזכה בתואר שחסר לו?
רונאלדיניו. יזכה בתואר שחסר לו? | צילום: Gettyimages

קורינתיאנס בשלה, אבל רונאלדיניו רוצה תואר. סלבה עושה סדר

(גודל טקסט)

תם לו סיבוב ראשון בברזילראו. קורינתיאנס היא אלופת הסיבוב עם 39 נקודות, אחריה אתלטיקו מיניירו וגרמיו.

 

בסיכומים אפשר גם למצוא את ריקארדו אוליביירה הוותיק כמלך השערים עם עשרה כיבושים ולאחריו את אלשנדרה פאטו עם 8. ההצטרפות של רונאלדיניו לפלומיננזה תסדר לפרד הוותיק את מלכות השערים כמו אשתקד, זו הרגשתי.

 

 

עוד נקודה מעניינת הוא פיטורם של 16 מאמנים כבר בסיבוב אחד. השם הבולט הוא סקולארי שפוטר במחזור השני מגרמיו  ונסע לסין ללמוד איך אוכלים אוכל מקומי. גם וונדרלי לושמברגו פוטר במחזור הרביעי מפלמנגו אבל מצא עבודה מהר אצל קרוזיירו האלופה. קבוצות כמו ואסקו וג'יונביל החליפו כבר שני מאמנים וכמו שאמרנו מדובר רק בסיבוב אחד. לא פלא שהן במקומות ה-18 וה-19 שמובילות לליגה השנייה.

 

גם ביציעים היה שמח. בראש כמובן קורינתיאנס עם 35,000 אוהדים בכל משחק בית באיטקוראו. ממוצע הקהל עולה ועולה, ואפשר לזקוף הרבה לאצטדיונים החדשים. גם חברות במועדון השיבה אוהדים למגרשים.

 


ג'דסון חוגג. קורינתיאנס תלך עד הסוף (Gettyimages)

 

גם שחקנים עברו ממקום למקום בלי סוף. רוביניו נסע לסין, רונאלדיניו חזר מהארץ של הטקילה כדי לקחת את התואר שחסר לו, הברזילראו. גם פאולו גררו עבר לפלמנגו מקורינתיאנס ונדמה שזה לא ממש פגע בה.

 

יאללה מוכנים ל-19 המחזורים הבאים שיכריעו גורלות? אפשר לנסות להמר. קורינתיאנס, פאלמיירס ופלומיננזה עושות קולות של אליפות. מנגד, גויסה, ואסקו וג'יונביל אוטוטו מרגישות את הליגה השנייה. מה שלא יהיה, מרתק זה בטוח יהיה. אנחנו כאן כדי ללוות את זה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי