יוהאן קרויף: "גאה בג'ורדי, עשה שירות להולנדים"

יוהאן קרויף בבלומפילד. מפרגן לבן
יוהאן קרויף בבלומפילד. מפרגן לבן | צילום: עדי אבישי

אגדת העבר החמיא לבנו: "הצלחת מכבי מדהימה, הדירוג ישמר בגלל זה"

(גודל טקסט)

יוהאן קרויף הקדיש הבוקר (שני) את כל הטור שלו לבנו ג'ורדי קרויף ולהצלחה שלו עם מכבי תל אביב ב'טחלארף' ההולנדי בו יש לו טור שבועי קבוע.

 

קרויף כתב שבעוד הכדורגל ההולנדי נוחל אכזבות אחת אחרי השנייה (למשל אייאקס לא עלתה לליגת האלופות), הבן שלו ג'ורדי הביא לא רק כבוד להולנד אלא גם סייע בעקיפין לכדורגל ההולנדי.

 

 

"בעוד שאנחנו בהולנד מצליחים באתלטיקה והוקי בעולם, הכדורגל ההולנדי על הפנים ורק ענפים אחרים מצליחים להרים את קרנו של הספורט ההולנדי. ג'ורדי עשה שירות נהדר לכדורגל ההולנדי", כתב.

 

כוכב ברצלונה ונבחרת הולנד לשעבר הסביר: "הנושא הכי חשוב לי הוא ההצלחה של הבן שלי ג'ורדי. הוא המנג'ר הספורטיבי במכבי תל אביב כבר שלוש שנים והביא אותם השנה לליגת האלופות. מה שעשה הוא שירות גדול לכדורגל ההולנדי, כי אמנם איינדהובן בשלב הבתים, אבל ברגע שמכבי תל אביב עברה קבוצות מצ'כיה ובאזל זה מסייע לקבוצות שלנו לא ליפול בדירוג של אופ"א, כי המועדונים שלנו לא עלו לשלבים הגבוהים".

 

אחת מאגדות הכדורגל העולמי הוסיף: "ההישגים של מכבי תל אביב נגד באזל הם דבר יוצא מהכלל. מדובר כאן על קבוצה ישראלית עם תקציב מצומצם. ג'ורדי עבד שלוש שנים עם ארבעה מאמנים שונים ולקח את כל האליפויות. השנה הוא החליט לא לחדש את החוזה של המאמן שלקח שלושה תארים (פאקו אייסטראן) והיו לו בעיות, אבל הוא עשה הישג יוצא מהכלל. מכבי הפתיעה את כולנו. כאבא אני גאה בבן שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי