מנוי אב ובנו: הולנד מחפשת שינוי כדי להשיג כרטיס ליורו

בלינד
בלינד | צילום: Gettyimages

בלינד מקווה שחניכיו ימנעו היעדרות מהטורניר. ב-21:35: איסלנד

(גודל טקסט)

הישורת האחרונה של שלב הבתים במוקדמות היורו הגיעה. אנו מרעננים את המדף מהאבק ומזכירים לכם מה מצב הנבחרות הגדולות בבתים, האם היו שינויים מאז שהנבחרת יצאה לפגרה ואיזה שחקנים חדשים  בנבחרות. הולנד מקווה לפתוח דף חדש אחרי הפיאסקו עם חוס הידינק במשחק חשוב ביורת עבורה (החל מ-21:35 ישיר בספורט1 וב-HD).

 

תמונת מצב: הולנד עם הגב לקיר בכל המובנים. אחרי פתיחה קטסטרופלית לנבחרת האורנג', היא מקווה כעת שתוכל להגיע לפחות לשלב הפלייאוף. נבחרת ה'אורנג'' מדורגת רק שלישית בבית 1 כשאיסלנד מוליכה עם 15 נקודות, צ'כיה שנייה עם 13 והולנד רק עם 10. הנבחרת עברה רעידת אדמה כשאחרי הניצחון שלה על לטביה ביוני 0:2 פוטר המאמן חוס הידינק ומונה במקומו עוזרו דני בלינד ואביו של בלם מנצ'סטר יונייטד, דיילי בלינד. החשש של ההולנדים שלא יעפילו לטורניר היורו לראשונה מאז 1984. 

 

 

כעת הולנד עם הגב לקיר ומשחקה נגד איסלנד הוא לא פחות מאשר "משחק לחיים ולמוות". הפסד עלול בסופו של דבר לגרום לכך שהיא תיעדר מהיורו כשמאחוריה נושפת טורקיה במקום הרביעי עם 8 נקודות.

 


רידוולד. יערוך בכורה? (Gettyimages)

 

שינו בית: למרות חוסר ההצלחה של הנבחרת ההולנדית שחקנים הולנדים רבים מבוקשים באירופה, חלקם זומן לנבחרת. שני כוכבי איינדהובן נחתו בפרמיירליג. ממפיס דפאי עבר למנצ'סטר יונייטד (27.5 מיליון יורו), ג'ורג'ינוי ויינאלדום עבר מאיינדהובן לניוקאסל (14.7 מיליון יורו). איברהים אפלאיי ששיחק בשנה שעברה באולימפיאקוס חתם בסטוק.

 

המוזמנים החדשים: בלינד זימן שני שחקנים חדשים של אייאקס שמחכים לערוך בכורה. מדובר בחיירו רידוולד (בלם ומגן שמאלי בן 18) וקני טטה (מגן ימני בן 19). בהתקפה אין הפתעות. למרות שרובין ואן פרסי נזרק ממנצ'סטר יונייטד הוא זומן יחד על קלאס יאן הונטלאר משאלקה. לוק דה יונג מפ.ס.וו זומן לסגל אחרי תקופה ארוכה שנעדר ושיחק רק משחק ידידות בשנה האחרונה נגד ארה"ב. דייבי קלאסן, קשר אייאקס ששיחק רק פעמיים בנבחרת עשוי לפתוח בהרכב. ברגע האחרון העברתו ללאציו טורפדה כשאייאקס דרשה 18.5 מיליון יורו. סרט הקפטן הועבר בפעם הראשונה לאריאן רובן כוכב באיירן מינכן. האם זה יעשה את ההבדל? דני בלינד התלהב מהתגובה של רובין ואן פרסי שאיבד את הסרט לחברו לנבחרת ואמר: "רובן הכניס הרבה התלהבות לשחקנים ו-ואן פרסי מקצוען אמיתי ולקח בקלות את ההחלטה". 

 


דני בלינד. יעשה שינוי? (Gettyimages)

 

סימן השאלה: האם הולנד תשתנה תחת דני בלינד שהיה אמור להיכנס לתפקיד רק אחרי היורו 2016? וכמובן שיתוף הפעולה בין בלינד האבא לבן. המאמן כינה את בנו: "אחד השחקנים החשובים בסגל". במנצ'סטר יונייטד דיילי משחק כבלם בגלל עומס בקישור ו-ואן חאל לא צריך אותו כמגן שמאלי. נגד איסלנד יפתח דיילי כמגן שמאלי במקום חטרו ווילמס הפצוע מפ.ס.וו. דיילי אמר: "אנחנו חייבים ניצחון על איסלנד וידוע לנו שיש לה שחקנים חזקים במיוחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי