ברזיל חזרה לנצח, ארגנטינה לא מסתדרת בלי מסי

וויליאן ואוליביירה חוגגים חזרה לעניינים
וויליאן ואוליביירה חוגגים חזרה לעניינים | צילום: AFP

וויליאן העניק 1:3 על ונצואלה, האלביסלסטה איכזבו בפראגוואי

(גודל טקסט)

אחרי מחזור פתיחה לא מרשים, ברזיל החלה למעשה רשמית במסע לרוסיה 2018. הלילה (בין שלישי לרביעי) הסלסאו שחסרו את ניימאר גברו 1:3 על ונצואלה בפורטלזה.

 

מי שלקח מנהיגות בתקופה האחרונה, הוא וויליאן מצ'לסי שהמשיך להרשית והפעם עשה זאת בצמד. הקשר עם הרעמה שלח לרשת כבר אחרי 35 שניות בבעיטה לרשת הגבוהה שהיממה את האורחים ובדקה ה-42 הוא הכפיל גם כן מתוך הרחבה. בדקה ה-64 כריסטיאן סנטוס צימק בנגיחה, אך לואיס אוליביירה הוותיק הרגיע עם שער מקרוב בדקה ה-74 אחרי רוחב של דאגלס קוסטה המצוין. החניכים של דונגה הרגיעו מעט את הקהל בברזיל.

 

 

מי שהמשיכה לאכזב ועשתה זאת ללא מסי ואגוארו הפצועים הוא ארגנטינה. האלביסלסלטה התקשו בפראגוואי כשגם אנחל די מריה, קרלוס טבס ואסקיאל לאבצי לא הצליחו למצוא את הרשת וסיימו ב-0:0 חלש. פאולו דיבאלה מיובנטוס עלה כמחליף ולא הושיע. מתיאס קרנוויטר, הרכש החדש של אתלטיקו מדריד מריבר פלייט, רשם הופעה לא רעה בקישור.

 


קאקה מודה לקהל בפורטלזה (AFP)

 

אורוגוואי דרסה, צ'ילה בצמדים

ושתיים מהגדולות האחרות רשמו ניצחונות. אורוגוואיי ללא לואיס סוארס דרסה את הקפטרוס מקולומביה. דייגו גודין העלה בנגיחה מצוינת אחרי קרן לירתון ראשון (34), דייגו רולאן מבורדו הכפיל(51) בשער נהדר ואבל הרננדס חתם בדקה ה-88. חואן קואדראדו המתוסכל ראה אדום בדקה ה-90 אצל החניכים של פקרמן.

 


די מריה מעכל עוד אכזבה בלי מסי (AFP)

 

במגרש מלא מים אקוודור המצוינת הצליחה לצאת עם שלוש נקודות מול בוליביה. בולאניוס שלח מצוין לרשת מתוך הרחבה (81) ופליפה קאייסדו הכפיל (90) בפנדל עם השני שלו בקמפיין.

 

צ'ילה הראתה שהיא בכושר אדיר ואחרי הניצחון על ברזיל גברה 3:4 על פרו בלימה. אלכסיס סאנצ'ס עם צמד (7, 44) המשיך בכושר הנפלא שלו, אדוארדו וארגס הוסיף צמד (41, 49) במשחק פשוט אדיר. למה אדיר? כי באמצע היה זה ג'פרסון פרפאן שעוד הפך (10, 36 בפנדל). פאולו גררו רק חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-90 אחרי שנבחרתו סיימה בעשרה שחקנים עם הרחקת קואבה (23).

 


אלכסיס עם וידאל. מדגמנים ניצחון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי