2:3 גדול למכבי חיפה על מכבי תל אביב

עוואד. כוכב נולד
עוואד. כוכב נולד | צילום: דניאל סטרבורבדיס

מוחמד עוואד כיכב עם צמד לשער הצהובים: "מחכה להזדמנות בבוגרים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה גברה היום (שבת) 2:3 על מכבי ת''א במשחק החוץ באצטדיון העירוני ברמלה, במסגרת המחזור ה-5 בליגת העל לנוער.

 

לקבוצה הבוגרת יש בעיה בכיבוש שערים, אך העתיד נראה מבטיח לאחר שמוחמד עוואד כבש צמד (39 ו-77), נעזר בשער עצמי של עידן יוגב (57), והבטיח את הניצחון לירוקים. גלזר (25) וקניקובסקי (54) העניקו לצהובים יתרון זמני. חביב אוחיון לא שיחק, לאור החלטתו של סלאבישה יוקאנוביץ'.

 

 

חיפה העפילה עם הניצחון למקום ה-1 וחלפה על פני הפועל ת''א, לאחר שהאדומים הפסידו למ.ס. אשדוד 5:2. את השערים לאדומים כבשו רז יצחק ואנאס מחאמיד שגם הורחק.

 

"אני חושב שהיה משחק טוב של שתי הקבוצות", אמר בסיום מאמן חיפה, איתי מרדכי, "אני שמח שאנחנו בצד המנצח ושהקהל נהנה. אני מקווה שהבוגרים יעשו אותו הדבר בערב ואז השמחה תהיה כפולה".

 

עוואד. "רוצה להגיע לבוגרים" (דניאל סטרבורבדיס)

 

"אופי זה מרכיב חשוב מאד בכדורגל. אנחנו עובדים על זה עם פסיכולוג ושמים על זה דגש באימונים. אנחנו מכוונים למקום הראשון, אנחנו קבוצה גדולה וזה ברור מאליו. עם זאת, זה עדיין שלב מוקדם מאד בעונה.

 

מוחמד עוואד, המצטיין במשחק אמר: "זה רק עוד משחק למרות שהשם הוא מכבי ת''א אבל חשוב שניצחנו. אני שמח על הגולים ורוצה להגיד תודה לקבוצה שעזרה לי. אני חושב שכל שחקן מקבוצת הנוער יכול לשחק בקבוצה הבוגרת אבל יש אנשים שמחליטים ואני מחכה להזדמנות שלי בקבוצה הבוגרת".

 

המאמן המפסיד זיו אריה: "עשינו הרבה מאד טעויות שעשו את ההבדל. ידענו שנהיה עייפים, אז ניסינו לשמור על משחק מסודר. עשינו שתי טעויות קריטיות שפגעו בנו מנטאלית. לא מתלוננים על עומס, ליגת האלופות זה חלום".

 

מהלך המשחק:

 

דקה 25

מכבי ת''א עולה ליתרון 0:1: כדור קרן מצד ימין הוגבה לרחבה החיפאית. דן גלזר עלה מעל כולם ונגח לרשת. 


גלזר. חוגג את שער היתרון (דניאל סטרבורבדיס)

דקה 39

מכבי חיפה משווה ל1:1: אור דסה ניסה להחזיר כדור אחורה מחצי המגרש של חיפה. מוחמד עוואד אמר תודה ורץ עד השער בדרך לשיוויון. 


עוואד. ניצל את הטעות של דסה (דניאל סטרבורבדיס)

דקה 40

בעקבות הטעות של קשר מכבי ת"א אור דסה שהובילה לשער השיוויון של מכבי חיפה, הוציא מאמן הצהובים זיו אריה, את דסה תוך שהוא צועק עליו בלי הפסקה.

דקה 54

מכבי ת''א עולה ל1:2: גבי קניקובסקי במבצע אישי גדול התקדם עד הרחבה, השלים דאבל פס וסיים בבעיטה אדירה לפינה הרחוקה.

דקה 57

מכבי חיפה משווה ל2:2: ביטון קיבל כדור עומק ומול אוחיון העביר רוחב. עידן יוגב הגיע ראשון אך דחק לשערו וכבש שער עצמי.

דקה 77

מכבי חיפה עולה 2:3: מוחמד עוואד מקבל כדור עומק במרכז הרחבה ומול אוחיון לא נכשל. צמד לעוואד. 

הרכבים:

 

מכבי תל אביב: סער אוחיון, עמית רוזנבוים, עידן יוגב, בר גלילי, מקסים גרצ'קין, דן גלזר, גני קניקובסקי, תומר אלטמן (לזאר דג'ורוביץ', 63), אור דסה (מחמוד עוויסאת, 41), עמית שפירא, עמרי הרמתי (שי גולן, 46).

 

מכבי חיפה: רועי פוקס, יונתן לוי, פיטר אליאס, עופרי ארד, שי בן דוד, נטע לביא, ים כהן (איתן וולבלום, 60), מוחמד אבו פאני (גל קעטבי, 63), ערן ביטון, עמית זנטי, מוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי