"לחקור תרומת 5 מ' ש"ח לאיגוד בתיווך אולמרט"

פרשה נוספת? אולמרט
פרשה נוספת? אולמרט | צילום: Gettyimages

תרומת נדבן יהודי לאיגוד מעלה תהיות. האיגוד: "תרומה בניקיון כפיים"

(גודל טקסט)

תנועת אומ"ץ פנתה היום למבקר המדינה בבקשה לבחון את חוקיות תרומת הנדבן היהודי-אמריקני דניאל אברהמס לאיגוד הכדורסל. בשבוע שעבר פרסם האיגוד הודעה בה פירט כי איל ההון תרם חמישה מיליון שקל לאיגוד, מיליון שקל לכל אחת מחמש השנים הבאות. בהודעת האיגוד נאמר גם כי מי שתיווך בין הצדדים היה ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט.

 

"הקשרים הבעייתיים בין אולמרט לאברהמס נחקרו בשעתו במשטרה ונבדקו במשרד מבקר המדינה" טען אתמול יו"ר אומץ, אריה אבנרי, במכתבו למבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא. אבנרי אף ציין במכתבו את הקשרים בין אולמרט לאברהמס. האחרון קנה בשעתו את ביתו הפרטי של ראש הממשלה לשעבר בירושלים, וכמו כן במהלך עדותה של שולה זקן במשפט אולמרט, התברר אף כי הנדבן האמריקני סייע במימון ההגנה של ראש הממשלה לשעבר.

 

 

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "מדובר בתרומה שניתנה בניקיון כפיים, מטרות טובות, במטרה לקדם את ענף הכדורסל, לקרב לבבות ולהגברת שיתוף הפעולה בין יהודים לערבים במיוחד בימים קשים אלה. אנחנו מזמינים כל גורם בודק או את מבקר המדינה לבדוק את התרומה וכל נושא אחר באיגוד". על חלקו של אולמרט בתרומה נמסר מהאיגוד: "אולמרט יזם את התרומה  בהתנדבות מוחלטת מבלי לקבל תמורה, וזה קרה בזכות היותו חובב ספורט ידוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי