מתערער מעמדו של גיא לוזון בצ'רלטון

יפוטר? גיא לוזון
יפוטר? גיא לוזון | צילום: Gettyimages

המנג'ר הישראלי וקבוצתו ירדו לתחתית הטבלה עם 7 משחקים ללא ניצחון

(גודל טקסט)

מעמדו של גיא לוזון בצ'רלטון אתלטיק התערער לאחר שהקבוצה נחתה במקום ה-20, בתחתית טבלת הצ'מפיונשיפ במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום. גם אם לא דובר עדיין על פיטוריו, אין ספק שסידרה של שבעה משחקים ללא ניצחון תערער מעמד של כל מאמן.

 

הניצחון האחרון שלו היה ב-22 באוגוסט, במסגרת המחזור הרביעי, כאשר גברו 1:2 על האל סיטי. השחקנים שכחו מזמן את טעם הניצחון ובשבעת המשחקים האחרונים הוא הפסיד חמישה משחקים וסיים שניים בתיקו.

 

אתמול (שבת) נוצחה צ'רלטון 1:0 בחוץ מול רדינג. לוזון אמר אחרי המשחק: "הייתה לנו תוכנית משחק ברורה. ידענו שרדינג קבוצה איכותית וטובה מאיתנו וכששיחקנו 11 מול 11 זה היה משחק שקול. היינו מאורגנים היטב, אבל ספגנו כרטיס אדום שלא היה מגיע לנו. ההרחקה הרגה לנו את המשחק".

 

העונה הנוכחית מזכירה במידה רבה את השנה השנייה של לוזון בסטאנדרד ליאז'. בעונה הראשונה שלו בצ'רלטון הוא הרשים את האוהדים והקבוצה סיימה את העונה במקום ה-12, כעת יש נסיגה ענקית במועדון אחרי פתיחה טובה של העונה. כמו בליאז', טען לוזון אחרי ההפסד 2:1 לקרדיף לפני שני מחזורים שהוא צריך לעשות שינויים גדולים בקבוצה. גם מכת פציעות שעברה על המועדון לא סייעה למנג'ר הישראלי.

 

אחרי ההפסד לקרדיף אמר לוזון: "אנחנו חייבים להתחיל לשמור על רשתות נקיות אחרת לא נצליח לנצח משחקים. אנחנו בסדרת משחקים מאכזבת והגיע הזמן שנראה את האופי המתאים. אנחנו סופגים יותר מדי וממצבים נייחים".

 

מאמין שיש סיכוי. ג'וני ג'קסון (Gettyimages)

 

רק לפני תשעה ימים קפטן צ'רלטון, ג'וני ג'קסון, עדיין טען שהוא מאמין כי לקבוצה יש סיכוי להגיע העונה לפלייאוף, אבל כרגע נראה שהקבוצה תצטרך להילחם נגד ירידת ליגה.

 

מנכ"לית צ'רלטון, קתרין מאייר, טענה שבינואר הקבוצה מתכוונת לעשות מספר רכישות כדי להזניק את הקבוצה קדימה. בשלב זה אין רמזים כאמור שלוזון ייאבד את משרתו, אבל מצבו לא מזהיר.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי