דרוקר: "מצפה לנו משחק נגד הקבוצה החזקה בבית"

מנסה להשיג את הניצחון השני במפעל. דרוקר
מנסה להשיג את הניצחון השני במפעל. דרוקר |

ראשל"צ תארח מחר (19:00) את איינסי ללא דניאל רום שחושש שייעצר בארץ

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ תנסה להשיג מחר בערב (19:00) ניצחון שני במסגרת היורופקאפ של פיב"א,  כשתפגוש באולמה את איינסי קרסיורק הרוסית. ראשון ניצחה במשחק הראשון את קאלב טאלין בחוץ.

 

הקבוצה של שרון דרוקר, שהופתעה במוצאי שבת האחרון על ידי בני הרצליה, תפגוש יריבה שניצחה אף היא במחזור הראשון את אקדמיק סופיה.

 

 

דרוקר הגדיר את הרוסים כקבוצה החזקה בבית. "מצפה לנו משחק אגרסיבי מול קבוצה שהרבה הכתירו אותה כטובה בבית. אנחנו נצטרך לשחק משחק קבוצתי, אחד בשביל השני בשני צדי המגרש". בשורות הכתומים ישחק לראשונה במסגרת האירופאית הזר רומרו אוסבי.

 

הרוסים הגיעו לארץ ללא השחקן הבולט שלהם, דניאל רום (25, 2.07), בנה של כדורסלנית העבר לודה רום, ששיחקה בעבר באליצור רמלה. רום, המחזיק באזרחות ישראלית, שינה את שמו לפאבל ספירידונוב (שם המשפחה של אביו) והוא חשש להכנס לישראל פן יעצר ע"י שלטונות הצבא.

 

רום/ספירידונוב שגדל בקבוצה הנוער של מכבי ראשל"צ, עבר למכבי ת"א ואף שיחק בנבחרת הנוער של ישראל, קלע במשחק הניצחון של איינסי על אקדמיק סופיה 15 נקודות. הזרים של איינסי הם הרכז טוני טיילור והפורוורד די.ג'י קנדי, אקס הפועל חולון. זר נוסף אצל הרוסים הוא דלרוי ג'יימס, אחיו של שון ג'יימס, ששיחק בעבר במכבי ת"א ובני השרון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי