דונגה: "ניימאר יותר טוב ממסי ורונאלדו"

ניימאר. קפץ כיתה מאז שהגיע לברצלונה
ניימאר. קפץ כיתה מאז שהגיע לברצלונה | צילום: Gettyimages

ברזיל תשחק (01:55) בארגנטינה כשהיא סומכת על יכולתו של החלוץ

(גודל טקסט)

ארגנטינה תשחק הלילה (01:55, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) נגד ברזיל במונומנטל בבואנוס-איירס כשהיא בלחץ נורא. האלביסלסטה השיגו רק נקודה אחת משש אפשרויות בקמפיין מונדיאל 2018 (2:0 מול אקוודור, 0:0 מול פרגוואי). לא שהסלסאו במצב הרבה יותר טוב עם שלוש נקודות (הפסד 2:0 לצ'ילה וניצחון 1:3 על ונצואלה).

 

בדרום אמריקה אנחנו עדיין בסוף החורף והמשחק בבואנוס איירס ייערך צפוי להתקים בגשם שוטף וסופות רעמים וברקים. למרות זאת נמכרו על הכרטיסים למשחק מול היריבה המושבעת. "הערב תהיה אווירה באצטדיון שלנו ואני מצפה מהאוהדים לתמוך בנו", אמר טאטא מרטינו.

 

 

בעוד בברזיל חזר ניימאר לשחק, ארגנטינה תחסר את ליאו מסי, סרחיו אגוארו וקרלוס טבס. במצב הזה עיני אוהדי ארגנטינה נשואות לעברו של גונסלו היגוואין. הכוכב הוותיק נמצא בכושר טוב וכבש במדי נאפולי את השער ה-200 בקריירה. מאז הקופה אמריקה הוא ירד ארבעה קילו וכבש 11 שערים. בנוסף אליו בונה טאטא על חאבי מסצ'ראנו שכרגיל יעניק מהמנהיגות שלו לנבחרת.

 

היגוואין טען שהבעיה שלו בעבר היתה משקל עודף והוא טיפל בזה בקיץ האחרון. החלוץ, אקס ריאל, גילה שעבר טיפול אצל הרופא האיטלקי שעזר למסי ואגוארו. הדיאטה שלו כללה שתיה, פירות וירקות. משעמם, אבל כנראה יעיל.

 

די מאריה. "תמיד יש לברזיל שחקנים גדולים" (Gettyimages)

 

"תמיד יש לסלסאו שחקנים גדולים", אמר אנחל די מאריה שגם עליו בונים בארגנטינה לאחר שהוא מצוי בכושר מעולה, "היום זה ניימאר, קודם היו רונאלדיניו ורונאלדו, אבל אני חושב שלנו יש נבחרת ולא רק אוסף של שחקנים. מול אקוואדור הדברים לא עבדו עבורנו. מול פארגוואי השתפרנו ורצינו לנצח. עכשיו אנחנו צריכים לשנות את הצ'יפ במוח. אין לנו את מסי ועוד  כמה שחקנים חשובים, אבל כבר הוכחנו שאפשר להצליח בלעדיהם".

 

מרטינו מסכים שניימאר קפץ כיתה. "כשאימנתי בברסה הוא היה טוב מאוד, אבל ניימאר של היום הוא מדהים. הוא ברמה של מסי ושניהם רמה אחת משאר השחקנים". דונגה, שהשתתף גם הוא במסיבת העיתונאים לפני המשחק, הסכים. "ניימאר יותר טוב ממסי וגם רונאלדו. המספרים מדברים על כך שהוא טוב מהם. מסי פצוע ורונאלדו לא יכול לדעתי לחזור על השיאים שהשיג שנה שעברה". די מאריה נשאל על נבחרת ברזיל ואמר: "ממה ששמעתי מחברים שלי הוא מאמן לא קל. הוא חושב שהמשחק הזה מלחמה ואנחנו צריכים להתכונן למלחמה".

 

דויד לואיז עקץ את ארגנטינה וקבע: "בלי מסי הם לא נבחרת כזאת גדולה". דונגה ביקש מניימאר להבקיע שערים דומים לזה שהבקיע מול ויאריאל גם בנבחרת.

 

הרכבים משוערים:

 

ארגנטינה: רומרו, רונקאליה, אוטמנדי, מורי, רוחו, ביליה, מסצ'רנו, באנגה, די מאריה, היגוואין, לאבצי

 

ברזיל: אליסון, אלבס, מיראנדה, ד. לואיז, פ. לואיז, אליאס, גוסטבו, וויליאן, ניימאר, קוסטה, אוליברה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי