יצליח איפה שבית"ר כשלה? מרציאנו נגד שרלרואה

מרציאנו. צפוי לפתוח בהרכב
מרציאנו. צפוי לפתוח בהרכב | צילום: אודי ציטיאט

השוער יערוך בכורה במדי מוסקרון על אף הכאבים ברגלו (20:55, ספורט2)

(גודל טקסט)

מסתבר ששרלרואה עוד לא סיימה עם הישראלים. אחרי שהדיחה את בית"ר ירושלים מהליגה האירופית, היא תשחק הערב (שידור חי בספורט2 החל מהשעה 20:55) נגד מוסקרון, הקבוצה החדשה של פיני זהבי, בה משחק שוער הנבחרת, אופיר מרציאנו. השוער שהגיע בהשאלה ממועדון ספורט אשדוד סבל אתמול מכאבים בבוהן רגלו ועבר בדיקה רפואית, אחריה הובהר שהוא כשיר לשחק. הוא צפוי לפתוח היום בהרכב, אלא אם יהיו שינויים של הרגע האחרון.

 

זהבי, שהפך את מוסקרון לקבוצה מסקרנת עם שחקנים בעלי פוטנציאל גדול, שילם עליה 8.5 מיליון יורו באמצעות קבוצת משקיעים והגדיל את הקבוצה ב-50%. "בעזרת הרכישה של זהבי אנחנו יכולים עכשיו להשיג שחקנים שלא יכולנו להביא לקבוצה קודם", אמר היו"ר אדוארד ואן דאלה. זהבי מנהל את הקבוצה בשלט רחוק ולא מעורב בהחלטות היומיות. הוא הציב את נשיא נאנט לשעבר ז'אן לוק גריפו כאחראי על התקציב וניהול הקבוצה מבחינה כלכלית.

 

 

מוסקרון החתימה את החלוץ הסרבי מרקו שצ'פוביץ', אחיו של סטפן המבוקש במכבי תל אביב. הוא שיחק במאיורקה ובעונה שעברה בטרק גרוז'ני. כמו כן הוחתמה שלישיית סרבים: הקשר מרקו פבלובסקי מפורטו ב', המגן ניקולה גולן שהגיע ממאיורקה והמגן הימני ניקולאס אקסיינטביץ'.

 

אנס סאגליק, קשר שרלרואה ממוצא טורקי-בלגי שנבחר למצטיין מול בית"ר ירושלים, אמר: "אני מקווה שזה תחילת החלום עבורנו". לדבריו שרלרואה מוכנה למשחק הרבה יותר ממוסקרון בגלל ש"לקבוצתם היה משחק כפול קשה נגד בית"ר ירושלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי