הגיבור של טיגרס רוצה לזכות בליברטדורס

| צילום: Gettyimages

ב-3:55, ישיר בספ'2: ז'יניאק מול ריבר פלייט במפגש הראשון על התואר

(גודל טקסט)

גמר גביע הליברטדורס יספק השנה מפגש מסקרן בין טיגרס המקסיקנית לריבר פלייט כאשר המשחק הראשון בין הקבוצות יתקיים באיצטדיון אוניברסיטריו שבמקסיקו (3:55, שידור בספורט2).

טיגרס, שמגיעה להתמודדות בתור פייבוריטית, יכולה להיות המקסיקנית הראשונה שזוכה בתואר אחרי שלושה ניסיונות של קבוצות מקסיקניות לזכות בגביע. במקרה שבו תזכה בתואר, היא לא תוכל לייצג את דרום אמריקה בגביע העולם לקבוצות מכיוון ששייכת למרכז וצפון אמריקה. המשמעות היא שריבר פלייט הבטיחה את עלייתה לטורניר בסוף השנה. 

טיגרס עברה בחצי הגמר את אינטרנסיונאל הברזילאית ובין השחקנים המובילים בקבוצה המקסיקנית ניתן למצוא את החלוץ הצרפתי,אנדרה פייר ז'יניאק, הניגרי אוצ'ה והברזילאי סוביס. ז'יניאק, שביקש מחבריו לפני הגומלין מול הקבוצה הברזילאית לעשות את הכל בשביל לנצח, כבש והלהיב 42 אלף צופים שהגיעו לצפות במשחק במונטריי ושרו את שמו בטירוף. הוא הפך בין לילה לגיבור של הקבוצה ובסוף המשחק הוא אמר: "זה פשוט רגע מדהים". גם העיתונים התלהבו ובכותרות נכתב:"המהפיכה של ז'יניאק". 

המעבר של ז'יניאק היה לא צפוי. בליון רצו לרכוש אותו והיו בהלם כשעבר למקסיקו. האוהדים של טיגרס, ההמכונים "חופשיים ומשוגעים", החליטו שהצרפתי יהיה הסמל שלהם. "הוא רוצה להיות ווינר והביא את המנטליות הזאת למועדון", אמר יו"ר אגודת האוהדים. אגב, בליגה המקסיקנית השחקן עדיין לא שיחק בגלל המעורבות של טיגרס בליברטדורס.

מנגד, ריבר פלייט גברה על גווארני הברזילאית. החלוץ הארגנטינאי, לוקאס אלריו, צפוי לפתוח בחוד של האורחים בעוד שחבייר סביולה יקווה לא לפתוח בסופו של דבר על הספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי