עכשיו זה רשמי: פדרו חתם לארבע עונות בצ'לסי

פדרו. ואן חאל ספג מכה מוראלית
פדרו. ואן חאל ספג מכה מוראלית | צילום: Gettyimages

דה בריינה לסיטי תמורת 80 מיליון יורו? ואת מי רוצה לברקוזן?

(גודל טקסט)

פחות משבועיים נותרו לסגירת חלון ההעברות, וזה הזמן לחיזוקים אחרונים לקבוצות שכבר החלו את העונה, עסקאות אחרונות גם לאלו שטרם פתחו במסע וכמובן שגם מספר עסקאות ענק שייסגרו עם הדד ליין. הבלוג של "ספורט1" מסכם את השוק החם מדי יום.

18:00

אחרי המחטף שעשה ז'וזה מוריניו שהצליח להחתים את פדרו מברצלונה, כעת הוא ינסה לרכוש עוד שני שחקנים כפי שהבטיח לו רומן אברמוביץ' בתחילת השבוע. ה'דיילי אקספרס' טוען שאחד מהם יהיה בלם אברטון, ג'ון סטונס, שהטופיס ביקשו עליו 35 מיליון ליש"ט, והשני עשוי להיות קשר יובנטוס פול פוגבה.

למוריניו יש 90 מיליון ליש"ט כדי להחתים את שני השחקנים. לפי העיתון, אצל המיוחד אף פעם אי אפשר לדעת והוא ינסה להחתים את הכוכב הגדול של יובנטוס שעד כה לא הסכים לעבור לפרמיירליג ולפי כל הסימנים אמור להישאר עוד עונה ביובנטוס.

16:00

ג'נארו גאטוסו מונה למאמן פיזה מהליגה השלישית באיטליה. כוכב מילאן ואיטליה בעבר אימן בפאלרמו ובאופי כרתים היוונית. מתחילת בשנות ה-80 ועד תחילת שנות ה-90 היתה פיזה בסריה אה, ובשורותיה שיחקו בין השאר מאמני העל דייגו סימאונה ומאסימו אלגרי.

15:05

רשמית: פדרו חתם בצ'לסי. אלופת אירופה תקבל מאלופת אנגליה 30 מיליון יורו. החלוץ יישחק בלונדון בארבע העונות הקרובות. לאחר החתימה פדרו אמר: "תודה למועדון ולאוהדים על שנתנו לי אפשרות ללבוש את החולצה של ברצלונה".

 

Mucha suerte @_pedro17_ te deseo lo mejor! Y muchas gracias por todo.Abrazo fuerte amigo! #graciespedro

A photo posted by @carles5puyol on

13:21

ריאל סוסיאדד רוצה להחזיר את אסייר יראמנדי אותו מכרה לפני שנתיים לריאל מדריד. רכישתו של מתיאו קובאצ'יץ' המשחק על אותה משבצת סיימה סופית את סיכויי הקשר להשתלב אצל רפא בניטס.  הבעיה שסוסיאדד  רוצה לשאול את יראמנדי בעוד ריאל רוצה למכור. גם ליברפול וארסנל מתעניינות בקשר.

11:50

'בסאן' נכתב הבוקר (חמישי) שקווין דה בריינה עשוי לעזוב את וולפסבורג ולעבור למנצ'סטר סיטי תמורת 50 מיליון ליש"ט (80 מיליון יורו). הבלגי צפוי להרוויח בממלכה 16 מיליון יורו לעונה. דה ברוינה אמור להגיע מחר לבדיקות רפואיות בסיטי ולאחר מכן הוא יוצג במועדון.

סיטי תשלם לגרמנים 47 מיליון ליש"ט ועוד 3 מיליון ליש"ט לפי בונוסים. השחקן הצהיר אומנם שהוא נשאר בוולפסבורג, אבל סוכנו פטריק דה קוסטר טוען שהמועדון הכריח אותו לעשות זאת. לפי פרסומים באיטליה, וולפסבורג תנסה לרכוש את דריס מרטנס, חברו הבלגי של דה בריינה, מנאפולי שמסרבת כרגע למכור אותו. 

11:42

אלכס סונג, קשר ווסטהאם יונייטד ששייך לברצלונה, עשוי להשלים את מעברו ל"פטישים". הקשר שמתאושש מפציעה בשריר הירך, חתום לעוד שנתיים בווסטהאם. הקבוצה עשויה לבקש לשאול אותו לעוד עונה, אבל ההחלטה תתקבל בראשון לספטמבר. 

ברייטון, קבוצתם של בירם כיאל ותומר חמד, החתימה את הבלם קונור גולדסון בן ה-22 משרוסברי טאון מליג-1.

11:31

ה'בילד' פרסם הבוקר, כי לברקוזן רוצה לרכוש את הבלם הברזילאי של באיירן מינכן, דאנטה. גם אברטון ומנשנגלדבאך בה שיחק בעבר מעוניינות בו. ללברקוזן יש פצועים בהגנה כמו הקרואטי טים ידבאי ועומר טופראק. מינכן עשויה לתת לדאנטה שחתום במועדון עד 2017 לעזוב ללא תמורה, אבל הבעיה העיקרית של לברקוזן היא משכורתו הגבוהה – 7 מיליון יורו. בלברקוזן הוא יוכל להרוויח רק 4 מיליון יורו לעונה. 

ב'קוריירה דלו ספורט' פורסם שיובנטוס רוצה את אלקאיי גונדוגאן מדורטמונד. גם ג'וליאן דרקסלר עדיין לא ירד מהפרק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי