בגוביץ' יחליף את צ'ך, אל שערוואי במונאקו

| צילום: Gettyimages

בלוג ההעברות: הבוסני הוצג בצ'לסי. וגם: ראניירי חוזר לפרמייר ליג

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של הפגרה ממשיך לתפוס תאוצה. יעקב זיו יעדכן לאורך היום על כל ההתרחשויות, הספקולציות, החתימות והשמועות בבלוג היומי.

 

19:00

לסטר מצאה מאמן. הקבוצה שפיטרה את נייג'ל פירסון מינתה את קלאודיו ראניירי למאמנה החדש. ראניירי אימן בעבר את צ'לסי בפרמייר ליג ולאחרונה פוטר מנבחרת יוון. האם תג ה'לוזר' ירד ממנו?

 

 

 

 

18:20

המנג'ר המקצועי של באיירן מינכן, מתיאס זאמר, הודה שהבווארים מתעניינים באנחל די מריה. "אנחנו בוחנים את הנושא, אבל כרגע לא יותר מזה", אמר ל'בילד' הגרמני. בדי מריה מתעניינת גם פ.ס.ז' והרעיון של יונייטד הוא להציע אותו ולקבל את אדינסון קבאני במקומו. ליונייטד יש עדיין מחסור בחלוצים. 

חלוץ ברצלונה, פדרו טען שיש לו הצעות מקבוצות אחרות ויהיה לו קשה מאוד להישאר בקבוצה. "אני רוצה שיהיו לי דקות משחק, אבל ההזדמנויות לשחק במדי ברצלונה מצטמצמות כל עונה. זה הופך להיות קשה יותר ויותר. הייתי רוצה לפרוש בברצלונה, אבל נראה מה יקרה". החלוץ האריך את חוזהו עד 2019, אבל לא היה שום שינוי במעמדו ונוסף לכף סעיף השחרור שלו ירד מ-150 ל-30 מיליון יורו, כך שאפשר להבין שברסה חושבת על מכירתו. "חתמנו על חידוש החוזה וזה המצב. בימים הקרובים נחפש את המיטב". צ'לסי, ארסנל וליברפול מעוניינות.

 

יובנטוס הודיעה על עזיבת קרלוס טבס באופן רשמי. הוא חתם בבוקה ג'וניורס לשנה אחת.

 

המגן הבלגי, ג'ייסון דאנייר האריך את חוזהו בשלוש שנים במנצ'סטר סיטי. הוא היה מושאל אשתקד לסלטיק..  

15:30

ארסן ונגר קיים מסיבת עיתונאים לקראת העונה החדשה והודיע שארסנל מעולם לא שקלה לרכוש את ראחים סטרלינג. מצד שני מנג'ר ליברפול, ברנדן רוג'רס התכחש לשאלות כתבים שטענו, כי סטרלינג החליט לעזוב בגלל יחסיו עם המנג'ר ואמר: "היחסים שלי עם סטרלינג נשארו תמיד חזקים".

 

שוער סטוק, אסמיר בגוביץ' עבר רשמית לצ'לסי וחתם עד 2019. הוא ישמש כמחליף של פטר צ'ך. מחירו 13 מיליון יורו. בגוביץ' יקבל את החולצה מספר 1, אבל טיבו קורטואה ימשיך להיות השוער המוביל.

 

 

 

סטפן אל שעראווי ממילאן השלים את הבדיקות הרפואיות שלו במונאקו והוצג בקבוצה. הוא יוצג רשמית לפני משחק ידידות נגד ק.פ.ר ב-18:00. מונאקו שילמה עליו 18 מיליון יורו.

 

 

 

בנג'מין סטמבולי יהיה השחקן השני של טוטנהאם שסוגר בווטפורד העונה אחרי שנמכר ב-4 מיליון ליש"ט.

 

11:15

ליברפול מעוניינת כעת גם במרקו רויס מבורוסיה דורטמונד. העיתון 'מטרו' פרסם שהקבוצה מוכנה לשלם עליו 46 מיליון ליש"ט, מן הסתם בעזרת הכסף שקיבלה ממכירת ראחים סטרלינג.

 

העיתון 'בילד' מדווח ששרדאן שאקירי, קשר אינטר שנרכש הקיץ לאחר השאלה ב-18 מיליון יורו מבאיירן מינכן, עשוי לחזור לבונדסליגה. הוא עשוי לשחק בשאלקה שמוכנה לשלם עליו 16 מיליון יורו. אחיו ארדין שמשמש סוכנו אמר שאינטר דורשת 17 מיליון יורו.

 

11:02

האורוגוואי של נאפולי, וולטר גרגנו, סיכם בקבוצה המכסיקנית מונטריי.

 

צ'לסי, ארסנל ומנצ'סטר סיטי מעוניינות בראחים באבא, הקשר האחורי הגנאי של אאוגסבורג, שמבוקש גם ברומא.

 

ה'דיילי סטאר' מדווח שאברטון עשויה להחזיר את נמניה וידיץ' לפרמיירליג אחרי עונה מאכזבת באינטר.

 

10:59

סוכנו של רפאל דה סילבה ממנצ'סטר יונייטד טוען שהקבוצה מנהלת מו"מ על רכישת ניקולאס גאיטן מבנפיקה, למרות שזה הצהיר שיישאר בקבוצה העונה.
 

10:42

בצרפת מדווחים שאנחל די מאריה ממנצ'סטר יונייטד בדרכו לפ.ס.ז', בגלל יחסים מעורערים עם המאמן לואיס ואן חאל. מאמן אלופת צרפת, לורן בלאן, אישר שקבוצתו מעוניינת בקשר הארגנטיני. לפי הדיווחים יונייטד תסכים להצעה של 46.6 מיליון ליש"ט (65 מיליון יורו) כדי לרכוש אותו למרות ששילמה עליו בעצמה 59.7 מיליון ליש"ט.

 

הקבוצה הצרפתית עדיין לא הגישה הצעה רשמית, בגלל שהיא רוצה לסכם קודם עם השחקן. פ.ס.ז' כבר גיששה אצל היונייטד וקיבלה תגובה חיובית. אבן הנגף כרגע היא דרישתו של קשר ריאל מדריד לשעבר להרוויח 12.5 מיליון יורו לעונה, בעוד שבפ.ס.ז' מציעים לו 10 מיליון יורו. אם העברתו תיפול, פ.ס.ז' תלך על קווין דה ברוינה הבלגי מוולפסבורג. בלאן טען אתמול שזלאטן איברהימוביץ' יישאר העונה בפ.ס.ז', אבל בעיתוני איטליה עדיין בטוחים שמילאן תנסה לרכוש אותו.

 

10:39

על פי ה'קוריירה דל ספורט', מתיה דסטרו מרומא בדרך לווסטהאם יונייטד. החלוץ ששיחק בחצי השנה האחרונה כמושאל במילאן, עשוי להיות מושאל ל"פטישים" עם אופציה לרכישה.

 

העיתון האיטלקי אף כותב שמנצ'סטר סיטי תנסה לממן את רכישת ראחים סטרלינג על ידי מכירת סטבן יובטיץ' ואדין דז'קו. רומא עשויה לשלם 15 מיליון ליש"ט על דז'קו. וולטר סבאטיני, המנהל הספורטיבי של רומא, טס הלילה למנצ'סטר כדי לסגור את רכישת חלוץ הסיטי. אינטר רוצה את יובטיץ' שאיכזב בסיטי, אך נראה שרק מכירת שרדאן שאקירי השווייצרי תסייע לה לרכוש אותו.

 

 

 

10:37

סאות'המפטון, שמוכרת את מורגן שניידרליין למנצ'סטר יונייטד, תנסה לדברי המנג'ר רונאלד קומאן לרכוש את ג'ורדי קלאסי מפיינורד. "הוא אחד השחקנים ברשימה שלנו", אמר המנג'ר ההולנדי.

 

שוער מנצ'סטר יונייטד לשעבר, פטר שמייכל, הציע את עצמו לתפקיד מנג'ר לסטר סיטי שרוצה את מרטין או'ניל.

 

ה'דיילי אקספרס' פרסם שאלכסנדר לאקזט, מלך השערים של הליגה הצרפתית, רמז שהוא בדרכו לקבוצה אחרת ושמדובר ככל הנראה בארסנל. מחירו של חלוץ ליון עשוי להיות 27 מיליון ליש"ט. לאקזט צייץ על כך בטוויטר, אך לאחר מכן התחרט והסיר את הציוץ. מגן נאפולי, פאוזי גולאם, קרוב אף הוא לחתימה בארסנל.

 

מגן לאציו, הקונגולזי לואיס פדרו קבנדה, חתם בטרבזונספור הטורקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי