רשמית: וידאל חתם בבאיירן עד 2020

וידאל. בווארי עד סוף העשור
וידאל. בווארי עד סוף העשור | צילום: Gettyimages

הקשר יוצג היום בקבוצה. אנריקה סימן מחליף לפדרו, חיזוק נוסף לאינטר?

(גודל טקסט)

ממשיכים לבנות. ההעברות ממשיכות להירקם להן ברחבי העולם. הבלוג של "ספורט1" עם העדכונים מהשוק הכי חם שיש.
 

16:20

ארתורו וידאל חתם סופית בבאיירן מינכן ויוצג היום בקבוצה, אחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. אתמול הוא הגיע לשדה התעופה במינכן, התאכסן במלון "ארבע העונות" היוקרתי בעיר והיום כאמור עבר את הבדיקות הרפואיות. הוא חתם עד 2020 ובאיירן שילמה עליו 35 מיליון יורו.

 

וידאל ילבש את הספרה 23, וזכה לברכות ממספר 23 אחר לשעבר, ג'יימי קארגר

16:10

עוד שחקן שסגר סופית הוא פליפה לואיס שסגר לארבע שנים באתלטיקו מדריד. הוא נרכש בעונה שעברה על ידי צ'לסי ב-16 מיליון ליש"ט.

 

13:44

אינטר סיכמה לפי 'סקאי איטליה' עם קשר וולפסבורג, איבן פרישיץ' הקרואטי תמורת 18 מיליון יורו.

 

טוטנהאם רוצה לרכוש את סוון בנדר מבורוסיה דורטמונד. כך פרסם העיתון האנגלי 'טלגראף'.

 

 

 

רשמית: יובנטוס הודיעה על הארכת החוזה של לאונרדו בונוצ'י עד 2020. כזכור, ריאל מדריד חיזרה אחר הבלם שלבסוף כאמור החליט להישאר באלופת איטליה.

 

בונוצי'. נשאר בטורינו למרות החיזורים (Gettyimages)

 

 

בלם טוטהאם, ולאד קיריקש, עשוי לחתום בנאפולי וייתכן שיגיע לבדיקות רפואיות. בגאזטה הרומנית מציינים שהיו מגעים גם עם פיורנטינה אך ההצעה נפלה. בגאזטה טוענים שיחתום ל-4 שנים וטוטנהאם כבר סיכמה עם המועדון 6 מיליון אירו. (בנו דוד)

 

החלוץ האלג'יראי, אישק בלפודיל, חתם בקבוצת בניאס ספורטס באבו דאבי.

 

11:22

הקשר הגנאי, סוליי מונטארי שדרכו לאל איתיחאד מהאמרויות. מונטארי שיחק במילאן ויחתום לשנתיים לאחר שהגיע למפרץ.

 

 

 

חונאס גוטיירס ששוחרר מניוקאסל אחרי שהשאיר אותה בליגה, החל להתאמן במועדונו בעבר, ולס סרספילד בארגנטינה ועשוי כמו קרלוס טבס לשוב הביתה.

 

10:35

טוטנהאם בדרך לשתי עסקאות ענק? סיידו ברהינו מווסט ברומיץ' ויאניק בולאסי מקריסטל פאלאס עשויים להצטרף בקרוב לחבורה מווייט הארט ליין.

 

העולה החדשה, בורנמות' בדרך לצרף את מקס גריידל, חלוץ חוף השנהב וסנט אטיין.

09:50

ה'מונדו דפורטיבו' דווח שפדרו חלוץ ברצלונה על סף עזיבת הקבוצה למנצ'סטר יונייטד. הקבוצה האנגלית תשלם עליו 32.5 מיליון יורו (22 מיליון ליש"ט), אבל מועד ההגעה שלו שנוי במחלוקת. ה"שדים האדומים" רוצים אותו כעת, בברצלונה לא רוצים לשחררו לפני הסופרקאפ האירופי ב-11 באוגוסט מול סביליה וחוששים מכך שליאו מסי וניימאר לא יהיו כשירים בגלל חופשות אחרי הקופה אמריקה. סעיף השחרור שלו פדרו היה 150 מיליון יורו, הורד ל-30 מיליון יורו וכנראה עכשיו ברצלונה רוצה מעט יותר כדי למכור אותו. אם פדרו יגיע יונייטד תציין רכישות ב-100 מיליון ליש"ט בקיץ.

 

 

 

שם מפתיע שנכנס לרשימות של ברסה כאופציה להחליף את פדרו הוא נוליטו מסלטה ויגו ששיחק תחת לואיס אנריקה. אם יגיע הוא יוכל לשחק כאמור רק מה-1 בינואר 2016. הוא שיחק בברצלונה ב', בנפיקה וגרנאדה ובשנתיים אחרונות בסלטה כבש 52 שערים בכל המפעלים בקבוצה. סעיף השחרור שלו 18 מיליון יורו. בתוך כך, נודע שאיימן עבדנור בלם מונאקו שהוצע לקבוצה ורוצה לשחק בה לא יגיע כרגע.

 

אנחל די מריה עדיין לא שחקן של פאריס סן ז'רמן. השיחות בין נציגי השחקן לפ.ס.ז' על התנאים של שכרו נמשכו ומנעו את הצגתו. הל'אקיפ כתב שייתכן והיום ייצא עשן לבן. אבן הנגף? לשחקן יש דרישות גבוהות של שכר. בתוך כך ה-"גארדיאן" טוען שהצרפתים הציעו ליונייטד רק 28.5 מיליון ליש"ט, שזה פחות מחצי ממה שיונייטד שילמו אשתקד עבורו (59.7 מיליון ליש"ט). על פי הדיווח, הנהלת יונייטד משעה את העסקה.

 

דידייה דרוגבה סגר סופית במונטריאול אימפקט מליגת ה-MLS. בכך מצטרף עוד שם גדול ו-וותיק לליגה האמריקאית. הוא היה מועמד לשיקגו פייר, אבל העובדה שבמונטריאול דוברים צרפתית קסמה לו יותר. סגן הנשיא, ניק דה סנטיס, אמר: "זה כבוד גדול להחתים אותו בקבוצה. מהרגע הראשון היתה לנו כימיה איתו". הוא יהיה השחקן המוכר היחיד בקנה מידה עולמי בקבוצה.

 

 

 

ניוקאסל מעלה הילוך בניסיון לרכוש את חלוץ ק.פ.ר, צ'ארלי אוסטין, אבל מסרבת לשלם 15 מיליון ליש"ט שדורשת עליו הקבוצה הלונדונית.

 

וולפסבורג סירבה למנצ'סטר סיטי שהציעה עבור קווין דה ברוינה 50 מיליון ליש"ט: "אנחנו לא צריכים את הכסף שלכם", נכתב ב'מירור'.

 

 

 

ווטפורד ממשיכה לרכוש שחקנים בלי סוף והחתימה את השחקן העשירי הקיץ. סטיבן ברחהאוס מאלקמאר ב-4 מיליון ליש"ט. הם הוציאו עד כה 20 מיליון ליש"ט ברכש. מדובר בשחקן כנף הולנדי.

 

סטבן יובטיץ' חלוץ סיטי קרוב לחתימה באינטר תמורת 10.25 מיליון ליש"ט. הוא יושאל לתחילה לקבוצה כאשר 20 אחוז מכל מכירה עתידית תועבר לסיטי.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי