בייל: "יודעים מה אנחנו צריכים לעשות בראשון"

בייל. הזהבי של וויילס
בייל. הזהבי של וויילס | צילום: Gettyimages

בוויילס חגגו. קולמן: "לא נדבר על היורו עד שנעפיל". ג'ו לדלי בספק

(גודל טקסט)

ישראל נמצאת במצב מאוד לא נוח לפני המשחק שלה בקרדיף נגד וויילס ביום ראשון. אחרי הניצחון של הוולשים על קפריסין בניקוסיה 0:1 משער של גארת' בייל, ניצחון ע ךישראל יעניק לחבורה של קולמן מקום ביורו 2016.  

 

אפילו ה'דיילי מייל' הקדיש את השער שלו להישג של וויילס תחת הכותרת "הללו את בייל הפרינסס של וויילס".

 

 

"שער נגיחה שכמו נורה מלוע האקדח של בייל בדקה ה-81 הביא לכך שכריס קולמן והנבחרת שלו יודעים שניצחון על ישראל יעלה אותם ליורו לראשונה ובפעם השנייה בה ישתתפו בטורניר גדול מאז מונדיאל 1958".  גם ה'אינדיפנדט' פרגן לוויילס כשכתב: "כדור האקדח של בייל קירב את וויילס ליורו". ה'סאן' כתב: "גארת' הוא דינאמיט טהור".

 


בייל חוגג. כל וויילס איתו (Gettyimages)

 

לבייל עצמו היה משחק די בינוני, אבל הוא הוכיח שוב (כמו זהבי) שברגע המתאים הוא נמצא שם כדי להבקיע. הם לא ספגו שער 414 דקות וזו אחת הסיבות להצלחה.

 

בייל אמר בסיום: "היה לנו קשה מאוד בעיקר עם הלחות הנוראית. סגרנו את המשחק מאחור וכבשנו את השער שהיינו צריכים להבקיע ועכשיו אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ביום ראשון. אנחנו נבחרת חזקה ומאוחדת ויודעים למה אנחנו צריכים לצפות. אנחנו יחידה אחת".

 

חלוץ ריאל מדריד הודה: "לא היה לי משחק גדול, אבל כשיש לי צ'אנס אני מצליח להבקיע. למזלנו זה קרה ונתן לנו 3 נקודות חשובות".

 

 

 

כריס קולמן אמר בסיום: "זה לא היה משחק טוב שלנו, אבל לבוא לשחק בקפריסין שם הפסדנו פעמיים בעבר זה תמיד קשה. היו לנו הרבה יותר הזדמנויות והשחקנים נתנו את הנשמה".

 

לגבי המפגש עם ישראל והחלום שעומד להתגשם אמר: "אנחנו לא מתכוונים לדבר על היורו עד שלא נגיע לשם, אבל כל המדינה תהיה מאחורינו כדי לשים מאחורינו 57 שנים של אכזבות. אנחנו לא יכולים להסתיר את העובדה שאנחנו משחק אחד מהגשמת החלומות שלנו. השחקנים אפילו לא מזכירים את זה, אבל כולנו יודעים על מה ידברו איתנו בבית. הנגיחה של בייל היתה מדהימה".

 

ישראל אולי צריכה לשאוב עידוד מכך שהיא מגיעה לקרדיף בלי לחץ וכאנדרדוג. בנוסף חוץ מג'ו אלן שנעדר כבר שבועות בגלל פציעה איבדה הנבחרת את ג'ו לדלי מקריסטל פאלאס כמה שעות לפני פתיחת המשחק בגלל פציעה בשריר הירך וסביר שהוא לא יוכל לשחק ביום ראשון, אך דייב אדוארדס, שחקנה של וולבס שהחליף אותו היה אחד המצטיינים במשחק.

 

 

 

ב-BBC כתבו הבוקר שההיסטוריה חוזרת על עצמה. ב-1958 ניצחה את וויילס את ישראל כדי להגיע למונדיאל 0:2 (במשחק בו שיחק גם ג'ון צ'ארלס האגדי, כוכב לידס ויובנטוס בעבר) וביום ראשון וויילס יכולה לעשות זאת שוב פעם שנייה בתולדותיה אם תנצח את ישראל.

 

כמה נתונים שיכולים להדאיג או לעודד את ישראל: וויילס לא רשמה ארבעה משחקים רצופים מבלי לספוג מאז 1981. אף נבחרת לא שמרה על רשת נקייה בחמישה משחקים בקמפיין הנוכחי של היורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי