רובן יחמיץ את טורקיה: "זו מכה קשה עבורי"

סניידר בהלם
סניידר בהלם | צילום: AFP

הולנד בהלם אחרי ה-1:0 לאיסלנד. ביקורת על בלינד ובלם פורטו אינדי

(גודל טקסט)

הניתוח לא הצליח והחולה מת. נבחרת הולנד עומדת בפני מציאות קשה. היא בדרך להחמיץ את טורניר היורו לראשונה מאז 1984 כמו שהחמיצה את המונדיאל ב-2002.

 

הלם מוחלט בהולנד אחרי ההפסד הביתי מול איסלנד אמש (חמישי) 1:0. המאמן החדש דני בלינד לא הצליח להושיע וכעת המשחק הבא יהיה נגד טורקיה. הפסד בחוץ יביא לכך שהאורנג' עלולה לפספס גם את הפלייאוף. אולי זה טוב לנבחרת ישראל שלא תצטרך לפגוש אותה במפגש כפול אם נסיים במקום השלישי.

 

 

ה'טלחראף' קרא לזה בכותרת ראשית בעמוד הראשי של העיתון: "מקלחת קרה". העיתון כתב שהרחקתו של הבלם, ברונו מרטינס אינדי הביאה בסופו של דבר להפסד והחשש כעת שגם הפלייאוף לא בהישג יד. למרות זאת העיתון כתב שעדיין הפלייאוף בידיים של הולנד אם תנצח בטורקיה ביום ראשון. למזלה של הולנד טורקיה סיימה רק ב-1:1 נגד לטביה.

 

בטור שנכתב בעיתון הוסיפו ביקורת: "בלינד העמיק את הבעיות בנבחרת הולנד. קשה מאוד להכין נבחרת חדשה בארבעה ימים, אבל כאשר כל ההחלטות שלך כמאמן לא טובות אתה מוצא עצמך בסרט איימים".

 

הבשורות הרעות או שמא הרגילות, אריאן רובן שפתח כקפטן הוחלף בדקה ה-31 עקב פציעה במפשעה והוחלף על ידי לוסיאנו נארסינג ויחמיץ את המשחק נגד טורקיה.

 


בלינד מבין לאן הוא נכנס (AFP)

 

ההחלטה להציב את מרטינס אינדי במרכז ההגנה היתה מוטעית בגלל ששיחק רק משחק אחד העונה בליגה והוא אכן הורחק בדקה ה-33. המגן גרגורי ואן דר וויל לא שיחק דקה העונה בפ.ס.ז' ואכן גרם לפנדל במחצית השנייה.

 

דני בלינד הוא המאמן הראשון של הולנד שלא מצליח לנצח במשחקו הראשון כמאמן מאז פראנק רייקארד ב-1998.

 

רובן אמר אחרי המשחק: "הגעתי בכושר מצוין וזו מכה קשה עבורי." הכוכב של באיירן מינכן שקרוי "האיש מזכוכית" שוב הוכיח שמכת הפציעות שהוא עובר היא מטורפת. מאז נובמבר 2014 רובן שיחק רק שישה משחקים בגלל הפציעות שלו. "מההתחלה הרגשתי כאבים והיה לי ברור שלא אוכל להמשיך", אמר הקפטן החדש שכבר בדקה ה-25 אותת שהוא רוצה חילוף. "הייתי כשיר ואז אתה סופג דבר כזה. במקום לשחק נגד טורקיה אצטרך לחזור מינכן". כעת לא ברור מתי יוכל לחזור לשחק עם באיירן: "אני מרגיש שזו הפציעה הכי גרועה בטיימינג הכי גרוע האפשרי עבורי".

 

דני בלינד המאוכזב אמר בסיום: "לא יודע למה מרטינס-אינדי הכניס מרפק לסיגורדסון. הוא מקצוען ויודע שלא היה צורך לעשות זאת". גם רובן מתח ביקורת קשה על הבלם: "אני כקפטן הראשון שאגן על שחקני, אבל במקרה הזה אני לא יכול לומר משהו אחר מאשר שזה היה טיפשי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי