גצה: "יפגשו נבחרת נחושה ואלופת העולם"

לב וחניכיו באימון. מתח בגרמניה
לב וחניכיו באימון. מתח בגרמניה | צילום: Gettyimages

דריכות בגרמניה לקראת פולין (21:45). והאוהדים מאמינים שיהיו אלופי אירופה?

(גודל טקסט)

פולין מתייצבת למשחק מול גרמניה למשחק הערב (שישי, ישיר בספורט2 החל מ-21:35) שייערך בפרנקפורט עם בטחון עצמי גבוה, לאחר 6 משחקים בבית היא מקדימה את אלופת העולם גרמניה בשתי  נקודות ויחס שערים עדיף כאשר הנחילה לגרמנים הפסד 2:0 במפגש הראשון ביניהן.

 

ניצחון של פולין במשחק החוץ יבטיח סופית את השתתפותם של לבנדובסקי וחבריו ביורו 2016 בצרפת. נאוואלקה מאמן פולין אופטימי: "אנו מודעים לכך כי זה לא יהיה קל אבל יש לנו קבוצה  טובה שמורכבת משחקנים איכותיים יחד עם זאת יש לנו כבוד והערכה לנבחרת גרמניה." בנוסף לקפטן הפולני לבנדובסקי, שחקנה של באיירן מינכן עומדים לרשות המאמן הפולני שחקנים נוספים שמשחקים בבונדסליגה  פישצ'ק מדורטמונד , אולקובסי מקלן, טייטון משטוטגרט אל אלה ניתן להוסיף את בלז'יקובסקי שעבר השבוע מדורטמונד לפיורנטינה של פאולו סוזה.

 

 

עבור גרמניה מדובר בימים קריטיים. ארבעה ימים לאחר המשחק מול פולין יתייצבו הגרמנים למשחק חוץ קשה בסקוטלנד, בשלב זה נקלעו הגרמנים לחץ אליו אינם רגילים וכפי שהודה יוגי לב מאמן אלופת העולם. גם מריו גצה, האיש שהעניק לגרמניה את הגביע העולמי אמר: "שחקני פולין עומדים לפגוש נבחרת גרמנית כפי שהייתה במונדיאל האחרון בברזיל נבחרת שתציג משחק מהיר ויעיל יותר, נבחרת שמשחקת סגנון התקפי שבו משתתפים כל השחקנים, נבחרת נחושה להצליח, נבחרת שמצדיקה את התואר של 'המאנטשאפט' אלופת העולם".

 

כאמור הגרמנים מפגרים בנקודה  אחת לאחר פולין ומקדימים בשתי נקודות את סקוטלנד ובסקר שנערך על ידי אתר הסקרים האינטרנטי 'You Gov'  בקרב אוהדי נבחרת גרמניה מאמינים רק 13 אחוז מהאוהדים נבחרת גרמניה כי נבחרתם תזכה בתואר אלופת אירופה.

 


טוני קרוס. כבר נמנה עם הוותיקים (Gettyimages)

 

מאז זכו בחוריו של יוהכים לאב במונדיאל שנערך בברזיל ניצחו שחקני נבחרת גרמניה בחמישה משחקים בלבד, הפסידו בשלושה מול ארגנטינה הפיינליסטית במונדיאל, מול ארה"ב בהדרכת יורגן קלינסמן מאמן גרמניה בעבר ומול פולין יריבת במוקדמות היורו. לב השאיר את התואר מאחוריו וטען כי על מנת לזכות בתארים נוספים, הנבחרת הגרמנית זקוקה להמשיך ולשאוף. "עלינו להביא יכולת שזה זמן רב לא הצגנו",  הוסיף תומאס מולר.

 

שלושה ימי אימונים בלבד עמדו לרשות לב ושחקניו לקראת שני משחקים גורליים. השחקנים התכנסו ביום רביעי במלון בפרנקפורט ולאחר אימון הבוקר "זכו" לביקור מפתיע של הסוכנות הלאומית למניעת סמים בספורט ו- 6 שחקנים "נשלפו" לבדיקות שתן ודם.

 

לאחר פרישתם של הוותיקים  פיליפ לאם, קלוזה ומרטסאקר מיד לאחר הזכייה במונדיאל וזימונם של צעירים כמו הקטור, רודי, רודיגר ואמרה צ'אן הגיע לב למסקנה כי משחק ההתקפה ומרכז השדה של הנבחרת הגרמנית משביע רצון ולעומת זאת משחק ההגנה מהווה כאב ראש  מיוחד עמדת המגנים.

 

בעוד שעמדת המגן השמאלי יוצב ויקטור הקטור, שחקן קלן שכבר קיבל הזדמנויות בעמדה זאת בעוד שבעמדת המגן הימני מתלבט המאמן כאשר גם גינטר מדורטמונד עשוי לפתוח.

 

בנוסף לרשימת הצעירים לב צפוי לתת אמון בוותיקים, פודולסקי שעבר לאחרונה לשחק ב-גאלאטסראיי, שווינשטייגר, בואטנג, הומלס, טוני קרוס ומולר נדרשים למנהיגות במקום הוותיקים שפרשו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי