קולמן: "ישראל ובלגיה עוד צריכות להשיג אותנו"

קולמן. שער מוקדם היה משנה הכל
קולמן. שער מוקדם היה משנה הכל | צילום: Gettyimages

מאמן וויילס רגוע גם לאחר ה-0:0 מול ישראל. בייל: "השגנו נקודה קריטית"

(גודל טקסט)

שוב זה קרה לוולשים. זו כבר הפעם הרביעית שהם מפספסים עלייה לטורניר גדול, אבל הפעם, למזלם, יש להם מספיק זמן לתקן – הם רק צריכים לנצח את אנדורה בבית.

 

ישראל הצליחה לא לשמש תפאורה בערב היסטורי בקרדיף, וגם אם לא שיחקה כדורגל גדול הוציאה תיקו ללא שערים שהשאיר את הוולשים במתח. בזכות ה-0:0, וויילס תעלה לשחק נגד בוסניה-הרצוגובינה במטרה לא להפסיד – וזה טוב לישראל במאבק על המקום השלישי המוביל לפלייאוף.

 

 

מאמן וויילס, כריס קולמן, אמר בסיום: "אם היינו מצליחים לכבוש מוקדם היינו נרגעים והכל היה שונה. הכל עדיין בידיים שלנו, כך שבלגיה וישראל עדיין צריכות לעבוד כדי להשיג אותנו". 

 

הקפטן אשלי וויליאמס הוסיף: "הם הקשו עלינו. רצינו לגמור עם זה היום, אבל בסך הכל היה לנו שבוע חיובי בו השגנו 4 נקודות".

חלוץ נבחרת וויילס לשעבר ומיודענו ג'ון הארטסון אמר גם הוא על המשחק: "היינו צריכים לנצח ומי שהרס לנו את זה הוא שופט בלתי כשיר שעשה החלטה אחת גדולה לרעתנו. הבת שלי בת החמש היתה שופטת טוב ממנו היום, אבל אני עדיין מאמין שנגיע לצרפת".

כדור אחד חדר לרשת, אבל מעמדת נבדל ברורה (Gettyimages)

הוולשים הביאו סטטיסטיקה שהראתה עד כמה המשחק היה חד צדדי: 17 בעיטות לוויילס, רק 2 לישראל ויחס קרנות 1:11 לוויילס. 

העיתון 'הסאן' כתב: "החגיגה של וויילס רק נדחתה. המשחק הזה נבנה כמשחק בו וויילס סוף סוף תסיר את הקללה מעליה, אבל לישראל היו תוכניות משלה. וויילס זקוקה עכשיו רק לנקודה משני משחקיה האחרונים. לישראל לא היתה שום כוונה לתקוף ועל ההגנה ניצח אקס בולטון, טל בן חיים". 

 

אתר 'וויילס און ליין' שחגג כל העת את המשחק ההיסטורי בו תבטיח וויילס את העלייה לטורניר גדול לראשונה מזה 58 שנה כתב: "ראינו המון פנים מתוסכלות של אוהדים וולשים ביציעים. ישראל באה להוציא נקודה בקארדיף מבחינתם זה היה פיירפליי. צריך לומר את האמת שוויילס לא הצליחה להכניע אותם אז מגיע להם קרדיט". במחצית הראשונה ישראל לא בעטה אפילו פעם אחת לשער ו-וויילס החזיקה 65 אחוז בכדור. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי