"טקטיקות נועדו להרוס. וויילס תחכה עוד חודש"

אשלי וויליאמס מעכל אובדן נקודות. יחכה חודש
אשלי וויליאמס מעכל אובדן נקודות. יחכה חודש | צילום: אודי ציטיאט

בממלכה ביקרו את ישראל על תיקו בקרדיף, מרציאנו כיכב בציונים

(גודל טקסט)

התקשורת הבריטית פרגנה הבוקר (שני) לנבחרת ישראל. מנגד, מאמן וויילס כריס קולמן והעיתונים עקצו את אלי גוטמן שהגיע להשיג תיקו ולא לשחק כדורגל אחרי ה-0:0 בקרדיף.

 

ה'דיילי מייל' כתב: "כל כך קרובים לעשות היסטוריה" והראה את שחקני וויילס תופסים את הראש אחרי שהשער של סיימון צ'רץ' נפסל בגלל נבדל. העיתון ציין שזו היתה החלטה מוצדקת של השופט הקרואטי איבן בבק שקודם לכן קיפח את הוולשים כשלא נתן להם פנדל על נגיעה ביד של עומרי בן הרוש.

 

 

השוער, אופיר מרציאנו היה המצטיין במשחק לפי העיתון עם ציון 7.5. טל בן חיים ואיתן טיבי בכושר של ליגת אלופות קיבלו בעיתון ציון 7 וגם עומרי בן הרוש. דגני קיבל 6.5. בירם כיאל ומואנס דאבור הסתפקו ב-5 והשאר קיבלו 6. אלי גוטמן קיבל 6.5 על ניהול המשחק כמו כריס קולמן. בנבחרת הוולשית קיבל גארת' בייל 6.5 למרות שלא הצטיין.

 

 

 

העיתון עקץ את אלי גוטמן כשכתב בכותרת ענקית: "בייל וחבריו עדיין מחכים לתהילה. טקטיקות שנועדו להרוס גרמו לתסכול בנבחרת וויילס". והוסיף: "הם חיכו 57 שנה אז מה זה לחכות עוד חודש כדי לעלות ליורו 2016". על ישראל נכתב: "היא שיחקה סוג של כדורגל שהוולשים יצטרכו לצפות מנבחרות גם ביורו 2016 כדי לסגור את בייל וחבריו. למרות שהוולשים שלטו במשחק, הגיעו למצבים, עדיין לא היו יעילים מספיק מול השער וגם השופט היה נגדם כשלא שרק לפנדל מוצדק".

 

מאמן וויילס, כריס קולמן אמר: "ישראל משחקת לעיתים כדורגל טכני ומרגש, אבל הם באו רק למטרה אחת להוציא תיקו".

 

ה'סאן' שיחק על הכינוי של הנבחרת 'הדראגונס' והמילה להימשך באנגלית וכתב: "זה דראגון און עוד יותר זמן (יצטרכו לחכות יותר לעלייה כמובן)" . העיתון כתב שקולמן היה צריך לעודד את שחקניו אחרי שלא הצליחו לנצח את ישראל והוא הודה: "זו לא היתה החגיגה שכולם ציפו מאיתנו. חבל עבור האוהדים שלנו. היינו נואשים לנצח עבורם". ככל הנראה הציפיות הכניסו את שחקני וויילס ללחץ, אבל החגיגות בכל זאת יתקיימו כנראה ב-13 באוקטובר במשחק נגד אנדורה בבית. 

 

 

 

ב'דיילי מירור' מרציאנו קיבל ציון 8, דסה, בן חיים, ביטון, דגני, טיבי, בן הרוש וחמד כולם עם 7. השאר קיבלו ציון 6.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי