"זה היה המשחק הגרוע שלנו בכל הקמפיין"

הזאר. כמעט הוחלף
הזאר. כמעט הוחלף | צילום: AFP

וילמוטס אחרי ה-0:1 בקפריסין. אצל השכנה אופטימיים: "ניאבק בישראל"

(גודל טקסט)

של אדן הזאר בדקה ה-85  העניק לבלגיה 0:1 קשה בקפריסין. הקפריסאים נוצחו פעם שנייה באותה תוצאה משער בדקה זהה לזו שגארת' בייל העניק לוויילס ניצחון בניקוסיה. ב-10 באוקטובר, מסתמן שלישראל לא יהיה קל, אך היא חייבת את הניצחון כדי שיהיה לה סיכוי לסיים מקום שלישי.

 

בקפריסין שיבחו את ההופעה של הנבחרת  וציינו שהיתה בלתי רגילה והתוצאה לא צודקת ומהווה מכה קשה. המאמן פאמבוס כריסטודולו אמר: "הרמה של הנבחרת בעלייה. בשני המשחקים נגד וויילס ובלגיה אם לא היו יודעים את זהות הנבחרות אפשר היה לחשוב שאנחנו ברמה זהה. צריך לקחת את הדברים החיוביים שראינו מקפריסין למשחק באוקטובר נגד ישראל. אסור לשכוח שיש לנו עוד סיכוי אם ננצח את ישראל ובוסניה".

 

 

השוער אנטוניס גיאורגלידיס הוסיף: "עשינו כל מאמץ והפגנו משחק טוב. יש לנבחרת הזאת עתיד ואת זה הוכחנו נמשיך להיאבק מול ישראל כדי להוכיח לאוהדים שלנו שאנחנו נבחרת טובה".

 

בבלגיה יודעים שהם למעשה כבר ביורו 2016. הבלם וינסנט קומפני אמר בסיום: "המשימה הושלמה. רצינו שש נקודות משני המשחקים ולקחנו אותם. אולי יכולנו לשחק טוב יותר, אבל המשימה הושלמה. היכולת הבינונית? היינו עייפים".

 

מאמן הנבחרת, מארק וילמוטס, הודה: "זה אולי היה המשחק הכי גרוע שלנו במוקדמות, אבל לקחנו את הנקודות וזה הכי חשוב. התחלנו רע, אבל אחר כך היו לנו הזדמנויות. במחצית אמרתי להם להתחיל לשחק מהר יותר". וילמוטס הודה שמשהו רע עובר על אדן הזאר, אבל הוסיף: "לפני שנה הייתי מחליף אותו, אבל אני יודע שהוא מסוגל ברגע אחד לכבוש והשער שלו מראה שהוא התבגר וצבר הרבה אופי ניסיון בצ'לסי. הוא התחשל".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי