סניידר: "אין לנו את האיכות שהיתה בעבר"

ההולנדים המומים. לא דומה לעבר
ההולנדים המומים. לא דומה לעבר | צילום: AFP

בהולנד מעכלים אכזבה. בלינד ספג אש: "מאמן שלקח אותנו אחורה"

(גודל טקסט)

מכה קשה להולנד אחרי הפסד שני רצוף שכנראה סופית קובע שההולנדים מחוץ ליורו לראשונה מאז 1984. האורנג' נרמסו אמש (ראשון) בצורה משפילה בעיר קוניה אחרי הפסד מביך 3:0 לטורקיה וירדו למקום הרביעי בבית כאשר העלייה לפלייאוף לא בידיים שלהם יותר.

 

טורקיה מקדימה בשתי נקודות את הולנד כשנותרו שני מחזורים לסיום. לטורקים אמנם שני מפגשים מול צ'כיה ואיסלנד הראשונות, אבל הן כבר הבטיחו את עלייתן ליורו. להולנד משחקים נגד קזחסטן ובמחזור הסיום בבית נגד צ'כיה.

 

 

ה'דטחלראף' כתב: "בלינד כבר תחת אש אחרי שני משחקים בלבד כמאמן הנבחרת". העיתון הוסיף: "בלינד ושני כוכביו ווסלי סניידר ורובין ואן פרסי נואשים ורק נס יעלה אותנו לפלייאוף".

 

בעל הטור ועורך הספורט בעיתון 'דה טלחראף', ולנטין דריסן, כתב: "בלינד הוא מאמן כושל שלא קידם אותנו אלא לקח אותנו אחורה ל-2001 כשהולנד לא עלתה למונדיאל 2002 תחת לואיס ואן חאל. ההתאחדות ההולנדית אשמה והיא לא יכולה יותר להסתתר מאחורי המסיכות". בכל מקרה ההתאחדות ההולנדית לא תפטר את בלינד כרגע.

 


ואן פרסי מאוכזב. "היינו גרועים" (AFP)

 

בלינד אמר בסיום: "זה מטורף. קשה לי לדבר, אבל העובדות מדברות בעד עצמן. לקחתי את הנבחרת איך שהיא ויצאנו עם 0 נק' בשני משחקים גורליים. שיחקנו את המשחק שלנו אבל לא הלך. היו לנו הזדמנויות ויכולנו לכבוש במחצית הראשונה. הטורקים שיחקו עם משמעת ואם אתה סופג שני שערים מוקדמים בדקות 8 ו-26 זה אומר הרבה. השער השני היה טעות של ההגנה". על העתיד אמר: "חשבנו שנשחק בפלייאוף, עכשיו שום דבר לא בידנו. הטורקים שיחקו עם כל הנשמה והלב. זה כואב מאוד, אבל אין מה לעשות זה כדורגל".

 

רובין ואן פרסי הוסיף: "היינו גרועים וזה אומר שאם דקה 8 ו-26 אתה סופג זה אומר הרבה. אי אפשר להפוך את התוצאה במצב כזה. מחצית ראשונה יכולנו לרדת עם 2:1, אבל בחצי שני היינו ממש חלשים".

 

ווסלי סניידר אמר: "אולי זה מזל רע, אולי איבדנו פשוט את הביטחון. אין לי הסבר. ספגנו שני שערים בגלל חוסר ריכוז. לא ראיתי מעולם משחק כזה גרוע שלנו. אולי אנחנו פשוט בקרמה שלילית".

 

סניידר הוסיף: "אין לנו את האיכות שהיתה פעם בנבחרת הולנד. נשארו שני משחקים וחייבים לנצח, אבל זה לא בידנו. נעשה הכל להגיע לצרפת". הקשר ההולנדי התייחס גם לחדר ההלבשה של גלאטסראיי: "למזלי כבר ידבר יותר על ליגת האלופות מאשר על המשחק הזה".

 

המעניין במשחק הוא שהשער הראשון שהובקע על ידי אוגזן אוזיאקופ הוא של שחקן טורקי יליד הולנד שאף שיחק בנבחרת הצעירה של הולנד ובחר בסופו של שדבר לשחק בטורקיה. בנוסף לכך הטורקים היו בטוחים בניצחון. הם שיחקו כמה פעמים ב-6 בספטמבר וניצחו את כל המשחקים שלהם בתאריך המזל הזה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי