Sport1 Banner

אלי דסה: "לא מתעסקים בכישלונות קודמים"

דסה. מי כמוני יודע איזה אווירה תהיה בטדי
דסה. מי כמוני יודע איזה אווירה תהיה בטדי | צילום: עדי אבישי

המגן מתכונן לקפריסין ("מצוינת") ויודע מה יכריע: "מלחמה על המגרש"

(גודל טקסט)

"אנחנו לא מתעסקים בעבר ובכל מה שקרה בקמפיינים קודמים, אלא באים בראש נקי ומאמינים שאנחנו כן נעשה את זה", כך אמר אמש (חמישי) אלי דסה, מגן נבחרת ישראל בתכנית הספורט ב-FM103, בהתייחסו לכך שכבר 45 שנים חלפו מאז הגיעה ישראל לטורניר גדול (מונדיאל 1970).

 

"כולם, כולל כולם, מודעים לחשיבות של המשחק, לא הייתה התמודדות כזו גדולה בשנים האחרונות", ממשיך דסה, "אנחנו תלויים מאוד במשחק בבוסניה אבל כולם יודעים שההזדמנות שלנו היא מול קפריסין כי אחרי זה מצפה משחק קשה בבלגיה, ואנחנו לא רוצים להעביר את ההכרעה לשם".

 

 

דסה, שלקח בשתי ידיים את ההזדמנות שנתן לו  אלי גוטמן  בצמד המשחקים הקודם בחודש שעבר מאמין שייפתח גם במשחק הקובע מול קפריסין בשבת באצטדיון טדי. "לא חשבו שאפתח מול אנדורה ומול וויילס אבל פתחתי ועשיתי הופעה טובה", מנמק דסה,  "אתה צריך להאמין ביכולות שלך גם אם זו הופעה ראשונה וגם אם זו הופעה מאה. אני לא מסתכל על מי מתחרה בי בעמדה שלי, אבל התחרות נותנת מוטיבציה , צריך להיות מאוד מרוכזים ולא להוריד את הרגל מהגז.  אני מגיע לכל אימון ונותן את ה-100 אחוז".

 

הנבחרת אמורה לעלות בשבת עם שבעה נציגים של הטרבליסטית, מכבי תל אביב , ודסה רואה את היתרונות:  "כשיש לך רוב של שחקנים מאותה קבוצה שגם משחקים על במה כמו ליגת האלופות, שמכינה אותך מבחינת הרמה,  זה טוב לנבחרת".

 

"כשיש רוב של שחקנים מאותה קבוצה בנבחרת, זה עושה רק טוב" (עדי אבישי)

 

דסה מציע לא להקל ראש ביריבה. "קפריסין נבחרת מצוינת, למרות שנוטים לזלזל בה עם שחקנים ברמה גבוהה", הזהיר מגן הנבחרת, "מצד שני לנו יש את יתרון הבית ודחיפה של 30,000  אוהדים. בכל מקרה נצטרך להילחם כי המלחמה על המגרש קובעת במשחקים כאלה ולא יחסי הכוחות על הנייר".

 

בתחילת העונה עזב דסה את מועדון האם שלו בית"ר ירושלים והמשחק בשבת יהיה החזרה שלו לטדי: "במשך שמונה שנים ירושלים היתה הבית שלי, מי כמוני מכיר את האווירה בטדי ואין לי ספק שתהיה דחיפה אדירה".

עוד באותו נושא: נבחרת קפריסין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי