איברהימוביץ' ושבדיה גברו על דנמרק 1:2

זלאטן. יוביל את השבדים ליורו?
זלאטן. יוביל את השבדים ליורו? | צילום: AFP

פורסברג וזלאטן נתנו יתרון, יורגנסן השאיר בחיים עם שער חוץ. ההכרעה בקופנהאגן

(גודל טקסט)

נבחרת שבדיה ניצחה את דנמרק 0:2 במשחק הראשון בפלייאוף העלייה ליורו. אמיל פורסברג מלייפציג כבש את הראשון בדקה ה-45, זלאטן איברהימוביץ' הכפיל בפנדל בדקה ה-50. שבדים השיגו מקדמה מצוינת לקראת הגומלין בקופנהאגן ביום שלישי.

 

דנים פתחו טוב יותר את המשחק ושלטו בכדור ברוב שלבי המחצית הראשונה, אך לא הצליחו ליצור הזדמנויות ממשיות ליד השער של איזקסון. שבדים התעוררו לקראת הדקה ה-20 ומרקוס ברג היה צריך להבקיע פעמיים, אבל שמייכל עם הצלה נהדרת וברג עצמו עם בעיטה רשלנית השאירו את התוצאה בעינה.

 

 

בדקה ה-45 השער המיוחל הגיע. דורמאז עם העקב שלח את לוסטיג לבשל לפורסברג. התקפה מרהיבה של השבדים ויתרון מוצדק. שתי דקות לאחר מכן זלאטן קיבל הזדמנות להכפיל את התוצאה, אבל שמייכל הדף מצוין את הבעיטה החופשית של איברה. חמש דקות בתוך המחצית השנייה שבדיה קיבלה פנדל על העבירה נגד פורסברג ברחבה. איברהימוביץ' ניגש לבעוט וקבע 0:2.

 


דקת דומייה בשטוקהולם לזכר הקורבנות במתקפת הטרור בפריז אמש   (AFP)

 

מורטן אולסן ביצע חילופים התקפיים מיד לאחר השער השני והם הניבו פרי בדקה ה-80. יורגנסן המחליף ניצל הגנה לא טובה של השבדים בקרן וצימק את התוצאה. הדנים המשיכו בלחץ על השער השבדי, אבל לא הצליחו להשוות את התוצאה. 1:2 לשבדיה בסיום

 

מהלך המשחק:

 

דקה 18

הזדמנות ראשונה במשחק לשבדיה: פורסברג פרץ באגף הימני ומצא את ברג, הלא מכוסה, ברחבה. החלוץ השבדי היה צריך לעלות את נבחרתו ליתרון, אבל תגובה מצוינת של שמייכל הצילה את דנמרק מספיגה.

דקה 31

עוד פעם ברג היה קרוב לכיבוש: זלאטן השתלט על הכדור הארוך עם החזה והכניס מצוין לברג, חלוצה של פנאתינייקוס שוב לא סיפק את הסחורה ובעט ברשלנות ליד הקורה.


זלאטן. גבוה מעל כולם  (AFP)

דקה 40

זלאטן קיבל כדור מלויקי על קו הרחבה, הסתובב ובעט חזק ושטוח, אבל סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 44

הזדמנות ראויה ראשונה של הדנים: אריקסן הכניס כדור חכם לבנדטנר, אבל הענק הדני לא הצליח לייצר בעיטה למסגרת.

דקה 45

0:1 לשבדיה – דורמאז השאיר עם העקב ללוסטיג שמצא את פורסברג ברחבה. חלוצה של לייפציג בעט בנגיעה לפינה הרחוקה, לשמייכל לא היה סיכוי.


פורסברג לאחר כיבוש השער  (AFP)

דקה 45+2

עוד הזדמנות לשבדים לפני הירידה למחצית: אגר הכשיל את זלאטן על סף הרחבה וקיבל צהוב מוצדק. איברה שיחרר פצצה לחיבורים מ-18 מטרים, אבל שמייכל המצוין שוב הציל שער בטוח.

דקה 50

שבדיה עולה ל-0:2 – קאהלנברג הכשיל את פורסברג בתוך הרחבה וזלאטן דייק מהנקודה.


זלאטן פונה לבורא עולם  (AFP)

דקה 80

דנמרק מצמקת ל-2:1 – קרן לדנמרק: אריקסן עם ההגבהה, פואולסן עם ההורדה ויורגנסן שנשאר לא מכוסה כבש מקרוב שער חוץ יקר. לויקי שנשאר לשמור על הקורה שבר את הנבדל.


דנמרק העבירה את ההכרעה הביתה  (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי