ביקורת מבית: יוהאן קרויף תקף את נבחרת הולנד

ציון 'לא מספיק' לנבחרת. קרויף
ציון 'לא מספיק' לנבחרת. קרויף | צילום: Gettyimages

כוכב העבר ביקר את נבחרת האורנג': "כישרונות זה טוב, אבל לא מספיק"

(גודל טקסט)

יוהאן קרויף תקף היום (שני) את נבחרת הולנד בטור השבועי שלו בעיתון 'דה טלחראף'. כוכב העבר כתב על מצבה של הנבחרת, שכנראה לא תשחק ביורו 2016: "בניצחון על קזחסטאן 1:2 היו כישרונות חדשים (אנואר אל גאזי למשל), וזה טוב ויפה שיש לך כישרונות ואתה מעז להרכיב אותם בהרכב הראשון במשחק חשוב כזה, אבל הכישרונות, טובים ככל שיהיו, זה לא מספיק".

 

בהמשך כתב קרויף: "במשחקים האחרונים בהולנד יש מצב דומה בו במחצית הראשונה משחקים כדורגל טוב, אבל ב-20 הדקות האחרונות הנבחרת נסוגה לאחור. את הבעיה הזאת יש גם לקבוצות ההולנדיות בגביעי אירופה. יש לנו כישרונות, אבל חייבים להשתמש בהם כמו שצריך ולהבהיר להם מה החולשות והחוזקות שלהם".

 

עוד הוא כתב: "אי אפשר להאשים את מאמן הולנד, דני בלינד, מכיוון שזה החומר שיש לו, אבל הוא צריך ללמד את הכישרונות". קרויף גם טען שהכדורגל שהציגה נבחרת הולנד במונדיאל 2014 לא היה טוב מספיק למרות שסיימה שלישית. "האוהדים נכנסו לאקסטזה בהולנד במהלך המונדיאל, אבל הם לא שיחקו כדורגל אטרקטיבי. הייתי נותן ציון לא מספיק לנבחרת".

 

על רובין ואן פרסי, שחגג את הופעת ה-100 שלו בנבחרת ונכנס לארבע דקות אחרונות נגד קזחסטאן, אמר: "קצת כאב לי על ואן פרסי. זו הייתה צריכה להיות חגיגה שלו, אבל הוא העדיף להחזיר את הכדור לשוער. את הבעיה הזאת חייבים לפתור".

 


אי אפשר להאשים אותו. דני בלינד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי