וילמוטס: "בלגיה רוצה לנצח בכל משחק"

וילמוטס. רוצה מקום ראשון בכל מקרה
וילמוטס. רוצה מקום ראשון בכל מקרה | צילום: אודי ציטיאט

מאמן יריבת ישראל מחר לא מקל ראש: "זהבי טכני ואסור להשאיר אותו לבד"

(גודל טקסט)

אמנם בלגיה לא חייבת ניצחון מול ישראל מחר (שלישי, 21:45), אך את פסגת הדירוג של פיפ"א, אף אחד לא ירצה לפספס. מאמן בלגיה, מארק וילמוטס, קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק עם ישראל יחד עם הבלם ניקולאס לומברטס. מסתבר שמתחקיר שעשו עולה שלמזלם משחק ידידות נגד לוקסמבורג נמחק מספרי פיפ"א בגלל שהמאמן וילמוטס שיתף יותר מדי שחקנים וכך בפיפ"א תחשיב יותר נקודות לניצחון על ישראל.

 

וילמוטס התמקד פחות ביריבה ויותר בבקשת מנצ'סטר סיטי לא לשתף את הבלם, וינסנט קומפני שלא נראה שחזר לכושר. וילמוטס אמר: "אני עושה טובה למנצ'סטר סיטי שאני משחק איתו, כי אני מריץ אותו לקראת המשחק שלהם בליגה".

 

 

המאמן הוסיף: "אנחנו רוצים לנצח בלי קשר לעובדה שהבטחנו מקום ביורו. חשוב לנו גם לסיים במקום הראשון וכל משחק אנחנו רוצים לנצח גם בידידות. בלגיה חייבת לנצח את המשחק בבית לפני אצטדיון מלא. דווקא למשחק הזה שמרתי את השחקנים הטובים שלנו".

 

הוא החמיא לערן זהבי כשאמר: "הוא שחקן מאוד טכני ואינדיבידואלי ואסור לנו לתת לו להיות לבד. ראיתי קלטות שלו כשכבש שערים יפים בליגת האלופות".    

 


הזאר ולוקאקו מוכנים לנבחרת (אודי ציטיאט)

 

ניקולאס לומבארטס הודה: "שמעתי שרק 7 נבחרות היו ראשונות בדירוג פיפ"א ולכן אנחנו רוצים להיות ראשונים. הופתעתי שישראל הפסידה לקפריסין. אולי בפעם הבאה תעשו את זה, אבל לא על חשבוננו".

 


קומפני באימון. ישחק? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי