בלגיה בטירוף: "רוצים להיות מקום 1 בעולם"

וילמוטס והחניכים באימון. טירוף בבלגיה
וילמוטס והחניכים באימון. טירוף בבלגיה | צילום: אודי ציטיאט

הנבחרת עומדת בפני מדינה בטירוף שרוצה רק דבר אחד: פסגת הדירוג

(גודל טקסט)

נבחרת בטירוף שמונעת על ידי התקשורת שרוצה לראות אותה מעפילה למקום הראשון בדירוג פיפ"א החדש שיפורסם. כן, עם העובדה הזו תתמודד ב-21:45 נבחרת ישראל כשתפגוש בבריסל את בלגיה.

 

במקום ששחקנים בלגים ישמרו על הרגליים לקראת משחקי הליגה שלנו המאמן מארק וילמוטס אפילו מאיים לשתף את וינסנט קומפני למרות שהוא לא כשיר לחלוטין ונמצא בעימות קשה עם מנג'ר מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני שביקש מפורשות לא לשתף את קומפני.

 

 

העיתון 'גאזט ואן אנטוורפן' הקדיש את כל שער הספורט שלו למשחק: "רוצים להיות מספר 1 בעולם. אנחנו רוצים לנצח את ישראל ולסיים ראשונים בבית ואנחנו רוצים להיות מדורגים בדרג הראשון להגרלה".  העיתון 'האט בלנח ואן לימבורח' פרסם על כל השער הראשי של העיתון שהוא לא עיתון ספרט כותרת: "אם תנצחו תהיו הנבחרת הכי טובה בעולם". העיתון כתב ש-1.4 מיליון בלגים חזו במשחק האחרון של בלגיה באנדורה וזה מספר מטורף נוכח היריבה.

 

תחת השער "פסטיבל בהייזל (שמו הקודם של האצטדיון)" נכתב שבלגיה רוצה לחגוג ואם זה יקרה זה יהיה על חשבון גוטמן ושחקניו.

 


קומפני באימון. בתמונת ההרכב למרות הכשירות (אודי ציטיאט)

 

לא רק שער וכותרות. העיתון מנסה להדליק את השחקנים והאוהדים בכפולה המגלה שרק 7 נבחרות בעולם עד כה מאז דירוג פיפ"א החל להיות מפורסם זכו לכבוד להיות מדורגים ראשונים. זה התחיל בברזיל, נמשך בגרמניה, ספרד, צרפת, הולנד, ארגנטינה, ואיטליה. ברזיל הוליכה הכי הרבה במקום הראשון לא פחות מ-150 חודשים במשך 12 תקופות.

 

מארק וילמוטס הוא המאמן המצליח בתולדות הנבחרת הבלגית עם 74.6 אחוי הצלחה, אחרי צועד המאמן האגדי של נבחרת בלגיה ריימונד גוטהלס עם 62.9 אחוזים. דיק אדבוקט שניהל רק 5 משחקים צבר 60 אחוזי הצלחה. וילמוטס אמר: "אנחנו יכולים להיות גאים שמדינה עם 11 מיליון תושבים בלבד מגיעה להישג כזה". בלגיה תשלים זינוק מרשים ממקום 71 למקום הראשון כנראה.

 

הרכב המשוער: מיניולה, אלדרווירלד, קומפני, לומברטאס, ורטונחן, נאינגולן, פלאיני, מרטנס, דה בריינה, הזאר, לוקאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי