בשיקטאש ליונייטד: מחירו של גומס 20 מיליון יורו

גומז
גומז | צילום: gettyimages

בתגובה לידיעות שוואן חאל מעוניין בחלוץ, הודיעו הטורקים: יש לכך מחיר

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תצטרך לשלם 20 מיליון יורו או יותר, אם הם רוצים להחתים את מאריו גומס מבשיקטאש. כך טענו הטורקים היום, אחרי שפורסם שיונייטד מגששת אצל החלוץ שחזר לכושר העונה והוחזר גם לנבחרת גרמניה. 

 

גומס בן ה-30, מושאל לבשיקטאש מפיורנטינה, אבל לבשיקטאש יש סעיף שהיא יכולה לרכוש אותו בסיום העונה. כל רצון מצד היונייטד לרכוש את חלוץ באיירן מינכן בעבר, ייתקל בתביעות כספיות של הטורקים.

 

ההתחלה המרשימה של גומס העונה לא נעלמה מעיניו של לואיס ואן חאל. הוא כבש 8 שערים ב-11 הופעות בבשיקטאש, ועזר לה לעלות למקום הראשון בליגה. 

 

"רדיו ספור" הטורקי, ציטט את נשיא בשיקטאש, קירקט אורמן, שאמר: "אנחנו יודעים שיונייטד מעוניינת, אבל לא נרשה לגומס לעזוב בזול, כי יש לנו אופציה עליו. הוא הוכיח את יכולתו ברמה הגבוהה ביותר".

 

גומס עשוי להיות מעונין לעבור אחרי שתומאס מולר מבאיירן מינכן שהיה גם על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד חתם על חוזה חדש כדי להרחיק אותו מאולד טראפורד. 

 

ואן חאל חילק באחרונה שבחים לגומס ואמר: "לא צריך לגעת הרבה בכדור במהלך המשחק. כשהייתי מאמן באיירן, מאריו גומס, נגע בכדור תשע פעמים בממוצע במשחק ועדיין סיים כמלך השערים שלי. הכי הרבה היה נוגע בכדור 14 פעמים. זה לא חשוב כמה אתה נוגע בכדור אלא יותר חשוב איך הכדורים מגיעים אליך, איך השחקן מחליט, כמה מהר הוא מתמודד עם המצב, זה הרבה יותר מסובך ממה שכולם חושבים".

 

גומס שחקן שמתאים מאוד לפרופיל של חלוץ מרכזי שהוא מחפש. ליונייטד היו בעיות כיבוש שערים מתחילת העונה והאוהדים לא ממש אוהבים את זה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי