גיא אסולין שוחרר ממאיורקה. ישוב לישראל?

אסולין. יוותר על הישארות באירופה?
אסולין. יוותר על הישארות באירופה? | צילום: Gettyimages

בלוג העברות: ריאל מדריד נפרדה מקונטראו ויראמנדי, ויטסל ליובה?

(גודל טקסט)

לא עוד הרבה ימים נותרו לנו וזה הזמן לעסקאות אחרונות שיחתמו קיץ עמוס. ברחבי אירופה החלו את העונה ועכשיו זה הזמן לתקן את מה שנראה מקולקל כבר בהתחלה. הבלוג של ספורט1 עושה סדר בשוק ההעברות.

 

19:30

גיא אסולין, הקשר הישראלי שהוזכר הקיץ בין היתר כמועמד להפועל ת"א ולבית"ר ירושלים, שוחרר הערב רשמית מקבוצתו הספרדית מאיורקה.

אסולין, ששיחק בצעירותו בין היתר בברצלונה ובמנצ'סטר סיטי, מדשדש בשנים האחרונות ועשוי לשוב לישראל לאחר שנים ארוכות.

19:00

יון-מינג סון, חלוץ הדרום קוריאני סיכם במפתיע בטוטנהאם הוטספר. הוא כבר נמצא בלונדון וטוטנהאם תשלם עליו 21 מיליון ליש"ט ללברקוזן.

לאחר שנפרדה היום (רביעי) מאסייר ירמאנדי, ריאל מדריד נפרדה משחקן נוסף. פאביו קונטראו, המגן הפורטוגלי הושאל למונאקו הצרפתית עד לתום העונה.

15:00

רשמית: הקשר הספרדי אסייר ירמאנדי שב למועדון נעוריו אחרי שלא ממש הרשים בריאל מדריד. יראמנדי נרכש ב-16 מיליון יורו על ידי ריאל סוסיאדד ויחזק את הסגל של דייויד מויס. 

 



השוער הוותיק, ויקטור ואלדס סיכם את תנאיו בבשיקטאש הטורקית על פי דיווחים. ואלדס שהגיע למנצ'סטר יונייטד וזכה ליחס רע מהמאמן לואיס ואן חאל, יעבור כמו רובין ואן פרסי לליגה הטורקית המתחזקת כשחקן חופשי.

 

14:30

למרות ששיחק עם יובנטוס במחזור הפתיחה של הסרייה א', פרננדו יורנטה עשוי לעבור לסביליה ולחזק את החוד של הספרדים.



'סקאיי איטליה' מדווח כי מילאן סימנה את ז'ואאו מוטיניו. הפורטוגלי של מונאקו פצוע כרגע, אך בהחלט עשוי לשדרג את הרוסונרי.

 

11:40

מנצ'סטר סיטי, יונייטד ופאריס סן ז'רמן רופדות אחרי קווין דה בריינה יחד עם באיירן מינכן ונראה שמירוץ זה יימשך עד לסיום חלון ההעברות. פ.ס.ז' מוכנה לשלם עליו 80 מיליון יורו בתוספת 11.5 מיליון יורו לעונה כמשכורת.

 

אפואל ניקוסיה מצליחה להחתים שחקנים שלא מגיעים לישראל. פרננדו קאבנגי, חלוץ ריבר פלייט עד לאחרונה נחת בקפריסין. הוא כבש 21 שערים ב-41 משחקים בריבר פלייט בעונת 14/15 (מהם 13 שערי ליגה). פשוט מדהים.

 

 

 

קשר זלצבורג, פליפה פירס, עזב את הקבוצה וחתם בהופנהיים.

 

10:00

אחרי שככל הנראה בנזמה וקבאני ירדו מהפרק, ארסנל הולכת על אלכסנדר קוקורין מדינמו מוסקבה כשמחירו מוערך ב-19 מיליון יורו. גם טוטנהאם בעקבותיו. בתוך כך, פורסם שאנדריי ירמולנקו יסרב כנראה להצעה לחתום בארסנל בגלל ההתעניינות מצד ברצלונה.


קוקורין. הפתרון של ונגר? (Gettyimages)

יובנטוס על סף החתמת קשר נבחרת בלגיה, אקסל ויטסל, מזניט סט. פטרסבורג שמועמד גם למנצ'סטר יונייטד. הוא צפוי להצטרף לחואן קואדראדו הקולומביאני שיצטרף מצ'לסי.

 

ה'הסאן' טען שצ'לסי לא מוותרת על ג'ון סטונס שהגיש רשמית בקשה לעזוב את אברטון. צ'לסי מציעה 40 מיליון ליש"ט. ה-"אינדנפנדנט" טוען כי מוריניו מאמין שביכולתו להביא לצ'לסי את פול פוגבה, "כל עוד המחיר נכון". ההערכה שמחירו יהיה כ-85 מיליון יורו.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי