עיני: "לא יהיו משחקי כדורגל בשבת ללא היתר"

עיני. אם צריך נפנה לראש הממשלה
עיני. אם צריך נפנה לראש הממשלה | צילום: ערן לוף

האזינו ליו"ר ההתאחדות בראיון ל-103FM: "לא אעבור עבירה פלילית"

(גודל טקסט)

"אני יכול לומר בוודאות שב-12 בספטמבר לא יהיו משחקי כדורגל ללא היתר", כך אמר היום עופר עיני, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, בראיון ל-103FM, "השופטת אמרה בפירוש את דברה ואני לא אעבור עבירה פלילית ולא אגרום לאחרים לעבור עבירה".

 

"יש ראש ממשלה, הם צריכים להחליט אם הם רוצים כדורגל או לא. המאבק הוא לא בין דתיים לחילוניים. אין אפשרות מעשית לילדים לא לשחק בשבת בגלל הלימודים, זה בלתי אפשרי. זה חל על ענפי ספורט אחרים ולהערכתי זה יגלוש גם לשם".

 

 

"במצב הנתון אין אפשרות לקיים משחקים כדורגל בשבת, אם הם בממשלת ישראל תייצר פתרונות אולי זה יתאפשר בימים אחרים אבל כרגע אין מצב חדש. כתבנו את ראש הממשלה למכתב שר הכלכלה, אך אם לא ייפתר המשבר נפנה גם לראש הממשלה ישירות. כל הגורמים צריכים לשבת סביב שולחן ולמצוא פתרון".

 

עיני ובאומן. "לא אגרום לאחרים לעבור עבירה" (ערן לוף)

 

"נניח שארגון השחקנים ימשכו את העתירה,  עדיין מדובר בעבירה על החוק. החוק גובר על הסכם קיבוצי, החוק אומר לי כרגע להגיע להסכם עם שר הכלכלה לא משנה אם ניר אלון ימשוך את העתירה. צריך לסדר את הבעיה הזו באופן חוקי. יש לנו שופטים, אנשי אבטחה, ליגות ילדים ונוער ועד לליגה המקצוענית . יותר מ-64 שנה היה שקט עד שהשופטת אמרה את שאמרה. הדבר הנכון כרגע הוא הידברות".

 

"כדורגל זה בשביל עם ישראל, זה ספורט ובידור להמונים לא רואה מצב שבמדינת ישראל לא מקיימים כדורגל.  את המשחקים הבינלאומיים אנחנו מתכוונים לקיים על פי הנחיות אופ"א ופיפ"א כי לא נסכן את השתתפותנו שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי