פספס את מועד ההעברות בגלל תאונת דרכים

דה פנה (משמאל). סיום עגום לחלון ההעברות
דה פנה (משמאל). סיום עגום לחלון ההעברות | צילום: AFP

אכזרי: דה פנה האורוגוואי היה בדרכו לחתימה במידלסברו, אבל לא הגיע בזמן

(גודל טקסט)

זה אחד הסיפורים היותר אכזריים ואולי גם כואבים שסיפק חלון ההעברות של קיץ 2015.

 

הקשר האורוגוואי קרלוס דה פנה, שחקן נסיונאל, קיבל הצעה ממידלסברו, קבוצת ליגת המשנה באנגליה, והחליט שזה יהיה היעד הבא שלו. להפתעתו הרבה, קבוצתו סירבה לשחרר אותו – אבל תחילה הוא חשב על עזיבה בכל מחיר.

 

 

דה פנה בן ה-23 עשה את דרכו לעבר שדה התעופה במונטווידאו כדי להגיע לאנגליה ולהשלים את מעברו למידלסברו, אולם הבין כי לא יוכל להשתחרר מנסיונאל, הסתובב ועשה את הדרך חזרה לביתו. אלא שאז הוא היה מעורב בתאונת דרכים ובבית החולים בו טופל לאחר שנפצע באורח קל במיוחד הבין – זה עכשיו או לעולם לא.

 

הוא שוחרר מבית החולים במהרה ויצא בשנית לשדה התעופה, ולאחר שביטל את טיסתו הראשונה לאנגליה – הוזמנה טיסה חדשה. בסופו של דבר, הבעיה הגדולה מכל מבחינתו הייתה אחת – לאנגליה הוא לא הגיע בזמן, הרי שמועד ההעברות מסתיים בשעה 20:00 (שעון ישראל) ומדובר בטיסה ארוכה.

 

נשיא נסיונאל הודה כי ביקש מהשחקן שלא לעזוב ואמר בתום הסאגה שהסתיימה בכישלון מבחינת הקשר: "שוחחתי איתו אחר הצהריים והוא אמר שהוא עוזב כי זו ההזדמנות של חייו. אמרתי לו שבסיטואציה הנוכחית הוא לא יכול לעזוב ושזה לא עניין של כסף".

 

כתב ה-BBC, טים ויקרי המשמש כמומחה לכדורגל דרום אמריקאי, סיפר: "ביום שני הסוכן שלו התקשר למועדון ובישר כי השחקן בדרכו לחתימה במידלסברו. הוא היה בדרכו לשדה, ואז היה מעורב בתאונת דרכים בזמן ששהה במכונית עם אמו. לא קרה שום דבר רציני והם שוחררו מבית החולים במהירות, חזרו לשדה וטסו למידלסברו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי