אדלשטיין מתלבט לגבי סגל הנבחרת הסופי

אדלשטיין. מושך את ההחלטה עד לרגע האחרון
אדלשטיין. מושך את ההחלטה עד לרגע האחרון | צילום: עדי אבישי

המאמן יבצע ניפויים אחרונים: צ'וברביץ', גרין או רותבארט, ניסים או טימור

(גודל טקסט)

רגע האמת של נבחרת הכדורסל עומד להגיע כאשר מחר (רביעי) ימריאו ארז אדלשטיין והשחקנים למונפלייה, צרפת, לשלב הראשון באליפות.

 

רגע לפני היציאה מן הארץ, לאדלשטיין נשאר כאב ראש לא קטן בקביעת הסגל הסופי לאליפות כאשר הוא יאלץ לנפות עוד שני שחקנים עד מחר בערב, גארד וגבוה שלא יצאו עם חבריהם לאליפות. בנוסף לא צפויים לצאת השחקנים הצעירים עוז בלייזר ורפי מנקו. המאמן צפוי לערוך שיחות אישיות עם השחקנים בשעות הבוקר ולאחר מכן תפורסם הודעה רשמית.

 

 

בקו הקדמי, אדלשטיין מתחבט האם לקחת את יניב גרין, הסנטר המוערך שמחלים מפציעה, שלא שותף כמעט במשחקי ההכנה, זאת על חשבונם של אלכס צ'וברוביץ' או לחילופין רוברט רותבארט כאשר ההערכה היא שאם גרין יצא לאליפות, לרוטבארט יש יותר סיכויים מאשר לצ'וברוביץ'.

 

גרין. יהיה כשיר לאליפות אירופה? (עדי אבישי)

 

עם זה לא מספיק, אדלשטיין יצטרך להכריע מי מבין אפיק ניסים ובר טימור ימריאו לצרפת. הכוונה של המאמן לפני האליפות היתה להצעיר את הסגל ולכן המועמד המועדף הוא טימור. עם זאת, ניסים "הוקפץ" במהלך הקיץ מחופשה על מנת לעבות את הסגל בשל פציעות.

 

בפן המקצועי לניסים יש ניסיון גדול ויכולת התקפית, בעוד טימור הצעיר מביא ממד של אגרסיביות בהגנה ואדלשטיין יצטרך להכריע לאיזה תפקיד הוא מייעד את הגארד האחרון – כוח אש מהספסל או סטופר הגנתי.

 

בתוך כך, פרסמה פיב"א אירופה סרטון המסכם את שהותו של גביע אירופה והקמע של האליפות – פרנקי – בישראל:

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי