דיווח באיטליה: פאלרמו תשלם על דאבור 4 מ' יורו

דאבור. בדרך לאיטליה למרות הכל?
דאבור. בדרך לאיטליה למרות הכל? | צילום: Gettyimages

וגם: מילאן מחכה לזלאטן ומאריו גצה ביקש להישאר בבאיירן מינכן

(גודל טקסט)

חלון ההעברות מסתיים בעוד פחות משלושה שבועות, והקבוצות ממשיכות לחפש חיזוק לקראת העונה. יעקב זיו ו"ספורט1" יעשו לכם כאן סדר לאורך היום בהתפתחויות, ההחתמות והשמועות הכי חמות של השוק.

 

17:07

מאריו גצה הודיע לפי פרסום בגרמניה להנהלת באיירן מינכן שהוא רוצה להישאר בקבוצה. המנכ"ל, קרל היינץ רומניגה: "גצה הודיע לנו שהוא נשאר. אם לא יהיו הפתעות נסיים את כל הספקולציות על עזיבתו". 

15:46

חלוץ סוונזי סיטי מיצ'ו הוצע לפי ה'סאן' לבטיס הספרדית. מנג'ר סוונזי, גארי מונק, הביע את פליאתו שאף קבוצה לא פנתה למועדון הוולשי לרכוש את החלוץ שהיה מושאל עונה אחרונה לנאפולי, אבל שיחק רק שלושה משחקים.  

14:37

אריק לאמלה חברו של רוברטו סולדדו בטוטנההאם פלט בבוקר שהוא עוזב את הקבוצה. החלוץ צולם בשדה התעופה גטוויק לפני שהמריא לספרד. לאמלה שגם מקומו בטוטנהאם לא מובטח ומבוקש באיטליה צייץ בטוויטר והעלה תמונה של השניים בארוחה וכתב: "נהניתי מהשנתיים איתך. מאחל לך בהצלחה במועדון החדש חבר יקר". ויאריאל היא כנראה המועדון החדש של סולדדו. 

 

סולדדו. חוזר לספרד? (gettyimages)

12:58

המבורג החליטה לא לשאול את אלן חלילוביץ' מברצלונה.

 

דריס מרטנס הבלגי של נאפולי עשוי לעזוב לאינטר. חוזהו מסתיים ב-2018. 

11:31

נשיא פאלרמו, מאוריציו זאמפריני, נמצא לפי הדיווחים בלונדון כדי לסגור עיסקה להחתמת חלוץ ארסנל ג'ואל קמפבל, אבל העיתון 'קוריירה דלו ספורט' טוען הבוקר שבלי קשר מואנס דאבור יגיע לפאלרמו שתשלם עבורו 4 מיליון יורו. קמפבל הוא השחקן המועדף על פארלמו ולכן היא מתאמצת יותר לרכוש אותו, אבל במקביל יש עדיין מו"מ על רכישת דאבור. קמפבל עשוי לעלות 10 מיליון יורו.

 

11:28

העיתון 'קוריירה דלו ספורט' מפרסם שמילאן מחכה לזלאטן איברהימוביץ' שעדיין לא החליט סופית אם הוא נשאר בפ.ס.ז' או יעזוב. במילאן אמרו לו: "אם תחליט לעזוב נעשה הכל שתשחק אצלנו".

 

 

11:25

העיתון 'אס' פרסם הבוקר שריאל מדריד מעוניינת אף היא בפרננדו יורנטה, חלוץ יובנטוס שרק אתמול פורסם כי הוא בדרך לסביליה. לפי הידיעה רפא בניטס לוחץ להחתימו, אבל ההנהלה פחות מעוניינת. כרגע יש לריאל מדריד סגל של 27 שחקנים והמנג'ר חייב לשחרר שניים מהם, בעוד בהנהלה היו רוצים לראות רק 23 שחקנים בסגל. נראה שמרקו אסנסיו שהגיע ממאיורקה יושאל. לוקאס סילבה ואודגארד אף הם יושאלו כנראה. ריאל מדריד השקיעה 45.2 מיליון יורו ברכש הקיץ, אבל לא הגיע אף שחקן שיכול להלהיב את האוהדים.

 

11:23

סאות'המפטון החתימה את קשרה האחורי של צ'לסי, אוריול רומרו, תמורת 5 מיליון ליש"ט. הוא סגר לשלוש עונות ואתמול כבר הוצג במועדון. בשנתיים האחרונות הוא היה מושאל בוולנסיה ובשטוטגרט. בתוך כך שחקן מכבי תל אביב לשעבר, עמנואל מאיוקה, עבר מהסיינטס לקיריליה סובייטוב בליגה הרוסית.

 

 

חלוץ ליון, קלינטון אנג'י, קרוב לחתימה בטוטנהאם שתשלם עבורו 12 מיליון ליש"ט: 10 מיליון כעת ועוד 2 מיליון לפי הישגים. החלוץ בן ה-21 צפוי לערוך בדיקות רפואיות ולחתום תוך 48 שעות. מדובר בשחקן מהיר מאוד שישחק לצידו של הארי קיין. "התרנגולים" עדיין לא ויתרו על סיידו ברהינו ואם הוא יירכש יהיה להם חוד מרשים. סנדרלנד רוצה את הקשר מוסה דמבלה, אבל בטוטנהאם לא רוצים למכור.

 

11:10

אברטון תחתים את מגנה הצעיר של ברנסלי, מייסון הולגייט (18), שסגר בקבוצה שתשלם עבורו בין 1 ל-2 מיליון ליש"ט. גם בורנמות' היתה מעוניינת בו. נוריץ' סיטי מציעה 4.5 מיליון ליש"ט על חלוץ רומא מתיה דסטרו.

 

יובנטוס רוצה את חואן קוואדרדו או רמירז מצ'לסי, בעוד שג'וליאן דרקסלר שהיה מבוקש על ידי "הגברת הזקנה" עולה יותר מדי. כעת ארסנל ומנצ'סטר יונייטד רוצות בו. יובה קרובה להחתים את מגן אתלטיקו מדריד ג'יירמה סיקיירה הברזילאי.

 

עוד באיטליה: הקשר האחורי ג'רסון מאינטרנסיונאל נחת לבדיקות רפואיות ברומא המתחזקת שהציגה אתמול את אדין דז'קו שאמר: "אני רוצה להישאר כאן לתמיד ולזכות עם הקבוצה בתארים".

 

מגן מונאקו, לאווין קוראזווה (ממוצא צרפתי-פולני), מועמד להחליף את לוקאס דיגנה בפ.ס.ז'.

 

10:59

בצרפת צפוי וולטר מאטרצי, מאמן נאפולי ואינטר לשעבר, להתמנות למאמנה החדש של מארסיי. הוא עשוי להיות מוצג כבר היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי