לבנדובסקי בדרך לעוד תואר: מלך כיבושי המוק'

לבנדובסקי. לא מפסיק לכבוש
לבנדובסקי. לא מפסיק לכבוש | צילום: Gettyimages

הפולני שכבש פעמיים מול סקוטלנד (2:2) זקוק לעוד צמד כדי להגיע ל-14

(גודל טקסט)

רוברט לבנדובסקי הדהים אתמול כשכבש צמד והבקיע 14 שערים בכל המסגרות ב-5 משחקים אחרונים וב-17 יום בלבד. שער השיוויון שלו בדקה ה-94 בזמן פציעות בו השווה מול סקוטלנד ל-2:2 ושחקני "חמת החלילים" יצטרכו לראות את היורו בטלוויזיה.

 

ה-"אינדיפנדט" כתב שלבנדובסקי שבר את הלבבות של סקוטלנד בשער השוויון בסיום. "היה צפוי שהוא יכבוש, אבל לא בדרך בה זה נעשה ממש בשנייה האחרונה של המשחק", כתב העיתון והוסיף: "שחקני סקוטלנד סיימו את המשחק על ברכיהם וזה לא הגיע להם אחרי שהפגינו בחצי השני את משחקם הטוב ביותר במוקדמות".

 

החלוץ הפולני כבש כבר 12 שערים במוקדמות היורו וזקוק לעוד צמד, במשחק מול אירלנד בפולין כדי לעקוף את דייוויד הילי הצפון אירי עם 13 שערים. פולין זקוקה לתיקו במשחק נגד אירלנד כדי לעלות ליורו אוטומטית.

 

לבנדובסקי אמר בסיום: "ראיתי שהשוער של סקוטלנד גבוה אז בעטתי לו נמוך מאוד על הקרקע. אנחנו צריכים עכשיו לשחק על ניצחון ולא לחשוש מול האירים. צפוי לנו משחק משוגע נוסף נגדם". כשנשאל מה הוא אומר על הכותרות בעיתונות הסקוטית ששיבחו אותו כשחקן הכי טוב בעולם כיום אמר: "אני לא עקבתי אחרי אף מילה שנכתבה עלי".

 

50 אלף סקוטים יצאו מהמשחק עם דמעות בעיניים, אבל רובם אמרו שהם תומכים בהמשך העסקתו של  המאמן גורדון סטראכן. "זה לא לעניין לדבר עלי ברגע כזה", אמר סטראכן בסוף המשחק, "אני מאוכזב כמו כל המדינה מההדחה שלנו. הבחורים שלנו נתנו את המקסימום במגרש".

 

סטראכן. בסקוטלנד מרוצים ממנו למרות ההדחה (Gettyimages)

 

ארקדיוש מיליק חלוץ אייאקס ופולין יצא פצוע בדקה ה-63 ואמר: "לא יכולתי לרוץ בגלל פציעה בירך. יש לי עוד יומיים. מקווה שאוכל להתאושש".

 

אופ"א עשויה להעניש את פולין וסקוטלנד אחרי שאוהדי פולין השתוללו והדליקו אבוקות, אחד מהם אף פלש לכר הדשא והתקרב ללבנדובסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי