באיירן הודיעה: מריו גצה ייעדר שלושה חודשים

גצה. צפויה לו תקופה לא פשוטה
גצה. צפויה לו תקופה לא פשוטה | צילום: Gettyimages

קשר נבחרת גרמניה ככל הנראה קרע את שריר הירך האחורי בהפסד באירלנד

(גודל טקסט)

בשורה רעה לאלופת גרמניה. מריו גצה, קשר באיירן מינכן נפצע אמש (חמישי) במהלך המשחק באירלנד. הקשר ככל הנראה קרע  את שריר הירך האחורי והוא ייעדר 12 שבועות מהמגרשים, כך הודיעה היום קבוצתו, באיירן מינכן. 

הקשר נפצע כאשר הוא נאבק על כדור מול מקארת'י האירי והוחלף על ידי אנדרה שורלה לקראת סיום המחצית הראשונה.

מי היה מאמין? אלופת העולם ספגה הפסד בלתי צפוי מחבורת שחקנים אפורים ורחוקים מהזוהר של הכוכבים הגרמנים כשנוצחה באירלנד 1:0. בתוך כך המאנשאפט גם לא הבטיחו את עלייתם ליורו. גרמניה תארח ביום ראשון את גיאורגיה בלייפציג וזקוקה לנקודה אחת כדי לעלות. אם במקביל למשחק שלה תצא מנצחת במשחק בין פולין ואירלנד, המאנשאפט יעלו בכל מקרה.

"ההפסד שלנו היה בלתי צפוי ולא נחוץ", אמר מאמן גרמניה יוגי לאב בתום ההפסד לאירים, "היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש שלא ניצלנו אותם ואז ספגנו מטעות אחת".

 "ספגנו מטעות אחת" (Gettyimages)

העיתון "בילד" כתב שגרמניה היתה בהלם משער הניצחון של שיין לונג וגם איבדה את בסטיאן שוויינשטייגר שנפצע באימון האחרון לפני המשחק וכעת גם במנצ'סטר יונייטד מודאגים, לאחר שלא ברור אם יהיה כשיר למשחק מול אברטון. 

הבלם מאטס הומלס לא חסך ביקורת מעצמו בתום המשחק. "איחרתי בשני צעדים בגול שלהם. האירים לא עשו הרבה במשחק, אבל עכשיו הם יכולים לסכן אותנו".

גרמניה אמנם שלטה בבעיטות לשער (5:21),  אבל היתה מסוכנת רק ברבע השעה האחרונה. תומאס מולר החמיץ את ההזדמנות הכי טובה במשחק בדקה ה-78.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי