סטויקוביץ' נבחר למצטיין: "הבאנו אושר לעם"

סטויקוביץ'. הציל את הנבחרת
סטויקוביץ'. הציל את הנבחרת | צילום: GettyImages

שוער מכבי חיפה וסרביה בעוד הצגה. "הוא הציל אותנו שוב ושוב"

(גודל טקסט)

שוער נבחרת סרביה ומכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ', נבחר על ידי  כלי תקשורת למצטיין בניצחון על אלבניה 0:2. אתר האינטרנט 'מוצרט' כתב: "אדם לאיץ' ואלכסנדר קולארוב אומנם כבשו את השערים, אבל סטויקוביץ' הציל אותנו שוב ושוב ובעיקר מטיל שבעט סוקולאץ' קאלשיה. הוא הוכיח שהכדורגל הוא משחק קבוצתי וכל אחד תרם לניצחון הזה. התרומה של השוער היתה לא פחות חשובה מהשערים".

שוער מכבי חיפה אמר בסיום: "אני שמח שניצחנו וזה ייתן לשחקנים שלנו הרבה ביטחון להמשך ולמוקדמות המונדיאל. הניצחון מוקדש לאוהדים שלנו ובמיוחד לסרבים שיושבים בקוסובו וסובלים. הבאנו אושר לעם שלנו והחזרנו את ביטחון לנבחרת". 

האלבנים, שכינו את המשחק "המשחק של חייהם" בגלל האפשרות שיכלו להבטיח את עלייתם ליורו 2016 יצטרכו כעת לנצח במשחקם האחרון בארמניה כדי לעלות ישירות ולא לשחק בפלייאוף, אחרי שדנמרק הפסידה 1:0 לפורטוגל שתהיה בצרפת בקיץ הבא. רונאלדו איכזב במשחק וב-20 הדקות הראשונות לא הורגש כלל. הוא קיבל ציון 6 במשחק. 

סטויקוביץ'. "לא פחות חשוב מהחלוצים" (Gettyimages)

מאז מינויו של פרננדו סנטוס למאמן הנבחרת אחרי ההפסד 1:0 לאלבניה בבית, רשמה פורטוגל 6 נצחונות מ-6 משחקים. רונאלדו החמיא לו בסיום: "התחלנו את המוקדמות רע מאוד, אבל הגעתו של סנטוס הפכה אותנו לנבחרת טובה. זה נחמד מאוד שאנחנו לא צריכים יותר לחשב איך נעלה. אנחנו נבחרת שרוצה לנצח ולוקחת סיכונים. הנבחרת שיחקה טוב מאוד נגד דנמרק שלא היתה זכאית לקחת נקודות ולא עשתה נגדנו כלום". ז'ואאו מוטיניו שכבש את שער הנצחון בדקה ה-66 נבחר למצטיין עם ציון 6. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי