צ.אירלנד בטירוף: "לא נבוא לצרפת כדי ליהנות"

החגיגות נמשכו אל תוך הלילה
החגיגות נמשכו אל תוך הלילה | צילום: GettyImages

30 שנה אחרי ההופעה האחרונה בטורניר גדול, חגגו הירוקים את העלייה ליורו בקיץ הבא

(גודל טקסט)

קשה להאמין שאת החלום של ישראל לעלות ליורו 2016 מגשימות נבחרות אחרות, שעל הנייר לפחות, פחות טובות מאיתנו. יש שיגידו הכל עניין של מזל. צפון אירלנד עלתה אתמול (חמישי) ליורו אחרי ניצחון 1:3 על יוון. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שמי שמוגדרת כראש בית מסיימת אחרונה וללא ניצחון.

 

ה'דיילי מייל' הגדיר את עליית צפון אירלנד לראשונה ליורו כ"חגיגה בירוק". בפעם האחרונה בו שיחקו בטורניר גדול היתה במונדיאל ב-1986 במכסיקו. מאמן הנבחרת, מייקל אוניל, אמר: "השחקנים היו מדהימים. גאה להיות המנג'ר שלהם". 

 

 

 

הרגשות היו עצומים בווינדזור פארק בו חגגו השחקנים את ההישג על ידי הנפת המאמן על הכתפיים. הקפטן, סטיבן דיוויס, שכבש קיבל ציון 8 בעיתון. 

 

או'ניל אמר בסיום: "זה ללא ספק הישג השיא שלי בקריירה כמאמן או כשחקן. עכשיו אנחנו מתכוננים לטורניר עצמו. לא ניסע לצרפת רק כדי ליהנות. אנחנו הולכים לשם כדי להשאיר רושם. אני מאמין שאם נגיע בכושר טוב, אנחנו יכולים להיות אופטימיים".

 

המאמן שפע מחמאות לדייויס: "ההופעה שלו הייתה לא מהעולם הזה. הוא קפטן נפלא. כל השחקנים בסגל שותפים לדיעה הזו. הנבחרת הזו ספגה הרבה ביקורות על כך שהיא לא מסוגלת לנצח ברגעים החשובים, אבל בסגל הזה יש לנו את הרוח הלחימה והביחד הדרוש כדי להצליח".

 

השחקנים חגגו אחרי המשחק והודיעו לאוניל שהוא לא רשאי לחזור לבית המלון: "מי יודע היכן הם הולכים לחגוג. אם אמרו לי שמעכשיו הלילה הזה הם קובעים מה יהיה ואסור לי לחזור לחדר שלי במלון. מקווה שיהיה לנו כח לשחק בהלסינקי נגד פינלנד. אני לא רוצה לסיים את הקמפיין עם הפסד", אמר בחיוך. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי