הזאר הבטיח: "אכבוש נגד נבחרת ישראל"

הזאר בפעולה באנדורה. הציפיות גבוהות
הזאר בפעולה באנדורה. הציפיות גבוהות | צילום: AFP

הקשר התראיין לקראת המפגש מחר בבריסל: "יכולים לזכות ביורו"

(גודל טקסט)

אם יש למישהו תקוות כמוסות לנצח את בלגיה מחר בבריסל, גם אם הוא אומר לעצמו שהבלגים כבר הבטיחו את עלייתם ליורו 2016, אפשר לגנוז אותן. הבלגים רוצים לסיים במקום הראשון בבית ויותר מזה – ניצחון על ישראל יעלה אותם למקום הראשון בדירוג פיפ"א החדש לראשונה בתולדותיהם. לכן הם יתייחסו למשחק במלוא הרצינות.

 

בלם טוטנהאם, טובי אלדרווירלד אמר בראיון בבלגיה: "אנחנו רוצים לנצח את ישראל ולעשות היסטוריה. כולם ציפו מאיתנו לעלות ליורו. אחרי שניצחנו באנדורה ועלינו ליורו ההרגשה לא היתה אותו דבר כמו אחרי שהבטחנו את העלייה למונדיאל, הציפייה מאיתנו הייתה בהתאם לנבחרות ששיחקו איתנו, אבל כולנו צריכים להיות גאים במסע ההצלחה שלנו שהחל לפני שלוש שנים במוקדמות המונדיאל".

 

 

הבלם גם אמר שהמשחק נגד ישראל לא יהיה משחק צדקה או הוקרה. "אנחנו רוצים לנצח את ישראל ולעלות למקום ראשון בדירוג פיפ"א. זה אולי לא כמו לזכות במונדיאל או ביורו, אבל אנחנו נביא גאווה לבלגיה עם הדירוג הגבוה שלנו בעולם שיוכיח שאנחנו בדרך הנכונה".  

 

אדן הזאר הכריז שבלגיה רוצה לזכות ביורו 2016. "אני מאמין שאנחנו יכולים לזכות בטורניר, כי יש לנו את האיכות הנדרשת". הזאר כבש במוקדמות 5 שערים כמו מרואן פלאיני ושניהם מלכי השערים של הנבחרת בטורניר. הזאר הבטיח: "אני אכבוש נגד ישראל ביום שלישי. אני חושב שפלאיני יחזור ויחזק אותנו. לדעתי הוא השחקן הכי בולט שלנו במוקדמות". עוד חדשות רעות לנבחרת ישראל הן שהבלם וינסנט קומפני החלים מפציעה וצפוי לפתוח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי