שער של ג'ילארדינו מנע מאינטר את המקום ה-1

זוכרים אותו? אלברטו ג'ילארדינו מבקיע בשורות פאלרמו
זוכרים אותו? אלברטו ג'ילארדינו מבקיע בשורות פאלרמו | צילום: Gettyimages

רק 1:1 לנראדזורי בפאלרמו. אמפולי - גנואה 0:2, קארפי - בולוניה 2:1

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בסרייה א' יצא הערב (שבת) לדרך עם שלושה משחקים, כשבמוקד אינטר חיפשה לחזור למקום הראשון בפאלרמו אבל הסתפקה בתיקו 1:1 וטיפסה זמנית למקום השני. במשחקים הנוספים בולוניה גברה על קארפי 1:2 ואמפולי ניצחה את גנואה 0:2.

פאלרמו – אינטר 1:1

אינטר פספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון אחרי שכבר הובילה בסיציליה. איבן פרישיץ' כבש מקרוב עבור הנראדזורי בדקה ה-60 אחרי בישול נהדר של ביאביאני. פאלרמו השוותה כעבור שש דקות, בעיטה של ואסקס פגעה בגילארדינו והכניעה את הנדאנוביץ'. אינטר סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר שמורייו הקולומביאני הורחק בצהוב שני בדקה ה-79. כאמור אינטר עלתה למקום השני עם 18 נקודות, פאלרמו במקום ה-11 ובמאזנה 11 נק'. 


פרישיץ' חוגג את שער היתרון בפאלרמו  (Gettyimages)

במחזור הבא, שיערך באמצע השבוע, אינטר תצא למשחק חוץ בבולוניה ופאלרמו תתארח בנאפולי. 

אמפולי – גנואה 0:2

במשחק שפתח את המחזור אמפולי גברה על גנואה 0:2 ועלתה למקום ה-12 בטבלה כשבמאזנה עשר נקודות, כמו לגנואה שירדה למקום ה-13. ראדה קרוניץ', הבוסני, כבש את הראשון בדקה ה-44 אחרי מתפרצת מהירה. פיוטר זיילניסקי הפולני קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-57 עם נגיחה לרשת החשופה של פרין אחרי החמצה איומה של מקארונה.


זיילינסקי אחרי כיבוש השער  (Gettyimages)

קארפי – בולוניה 2:1

קרב תחתית הפגיש בין שתי העולות החדשות. בולוניה, שמנוסה יותר במאבקי התחתית, השיגה ניצחון חשוב שהעלה אותה למקום ה-18 והוריד את קארפי למקום האחרון. לטיציה העלה את הביאנקורוסי ליתרון בדקה ה-24, אבל האורחים הצליחו להפוך את התוצאה במחצית השנייה בזכות השערים של גסטאלדלו (47) ומסינה (90+3).


מסינה. שער ניצחון קריטי במשחק תחתית  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי