עוד מכה לארגנטינה: טבס יחמיץ את ברזיל

מצטרף לרשימת הכוכבים הפצועים. טבס
מצטרף לרשימת הכוכבים הפצועים. טבס | צילום: Gettyimages

החלוץ מצטרף למסי ואגוארו הפצועים. לוקאס מקווה לשחק עם ניימאר

(גודל טקסט)

ארגנטינה פתחה רע מאוד את מוקדמות המונדיאל 2018 והיא מדורגת רק במקום השביעי בבית עם נקודה אחת במאזנה. ה'אלביסלסטה' תארח בלילה בין חמישי לשישי את ברזיל למשחק מאוד מסקרן אליו היא מגיעה בסגל חסר עם לא מעט שחקני התקפה פצועים (שידור ישיר החל מ-01:55 בספורט1HD).

 

מלבד ליאו מסי, שעוד לא שיחק בקמפיין בגלל פציעה, וסרחיו אגוארו, שנפצע במשחק ההפסד 2:0 לאקוודור ולא חזר לשחק מאז, גם קרלוס טבס יחמיץ את המשחק. החלוץ סבל בשבועות האחרונים מפציעה לאחר שסובב את קרסולו והוא צפוי להיעדר גם בשבוע הבא נגד קולומביה בבראנקיה.

 

החלוצים שיעמדו לרשותו של טאטא מרטינו הם פאולו דיבאלה, אסקיאל לאבצי, אנחל קוריאה, וגונסלו היגוואין, שכבש בסוף השבוע במדי נאפולי את שערו ה-200 בקריירה. לפי העיתונות בארגנטינה, חלוץ רוסאריו סנטרל מרקו רובן בן ה-29, שיש לו רק הופעה אחת בנבחרת, עשוי להחליף את טבס, כאשר גם ג'ונתן קאיירי, חלוץ בוקה ג'וניורס בן ה-22 המשחק עם טבס, ועדיין לא שיחק בנבחרת.  

 


"הולך להיות משחק קשה". לוקאס לימה (Gettyimages)

 

ובצד השני, נבחרת ברזיל ערכה אתמול (שני) אימון ראשון לקראת המשחק ללא ניימאר, שהגיע לבית המלון, אך לא שותף. אוסקר מצ'לסי, שלא שיחק טוב במשחקים האחרונים של הנבחרת, ולוקאס לימה מסנטוס מתחרים על חולצת ההרכב. לוקאס אמר שהוא מקווה לשחק ולהגשים חלום לשחק לצידו של ניימאר, שעד כה לא שיחק בנבחרת בגלל השעיה.

 

לוקאס אמר: "זה הולך להיות משחק קשה ואנחנו צריכים להיות מוכנים אליו היטב. זו תהיה חוויה מיוחדת לשחק עם ניימאר אם יתאפשר לי, אבל גם עם שאר השחקנים. מקווה שאוכל לתת לו מסירה טובה לשער". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי