מאמן אנדורה לא חושש מישראל: "באנו כדי לנצח"

אלברס. החום מלחיץ אותו יותר מהנבחרת של גוטמן
אלברס. החום מלחיץ אותו יותר מהנבחרת של גוטמן | צילום: AFP

מהמקום ה-202, הצהיר אלברס: "יש לנו צעירים מלאי תקווה"

(גודל טקסט)

אנדורה שכחה מתי השיגה ניצחון במשחק רשמי ולישראל היא מגיעה כאירופית המדורגת אחרונה בפיפ"א, אבל מאמן הנבחרת, קולדו אלברס, ממש לא מקטין ציפיות. "אנחנו באים לנצח את המשחק, אחרת לא היה לנו מה להגיע לישראל", הצהיר המאמן, "אף אחד מאיתנו לא חושב אחרת. נכון שאין לנו את הפוטנציאל שיש לישראל, אבל ננסה בכל זאת".

 

אלברס מודע לעובדה שעבור ישראל זה משחק של להיות או לחדול. "אם הם לא ינצחו, זה גם יהיה סוף הקמפיין עבורם, אז ברור שהם יעלו נגדנו כדי לנצח בכל מחיר. ישראל מודעת לעובדה שהמשחק הזה חשוב עבורה הרבה יותר מאיתנו". המאמן אגב לא הזכיר אף שחקן של ישראל ומתברר שתנאי מזג האוויר בארץ מדאיגים אותו יותר.

 

 

לאנדורה, שניצחה רק משחק רשמי אחד בתולדותיה בקמפיין מוקדמות, יש בעיה לא פשוטה, מכיוון שהליגה במדינה עוד לא התחילה והשחקנים שלה עוד חלודים. ספק אם מזג האוויר הלוהט בחיפה הערב יקל עליהם.

 

בנוסף לכל הצרות, הם מגיעים בהרכב חסר. הבלם והקשר האחורי, מארק ולס מהוספיטלט (ליגה שלישית בספרד), ששיחק עד כה בכל המשחקים של אנדורה, לא נמצא בסגל בגלל פציעה ובמקומו יעלה בהופעת בכורה הבלם בן ה-18 של הנבחרת הצעירה מקס לוברה. "אנחנו מנסים להכניס דם חדש לנבחרת ולהבטיח את עתידנו", הסביר אלברס.

 

אלברס בימיו כשוער מתווכח עם לסקוט (Gettyimages)

 

חוץ מהבלם יחסרו שחקני הרכב קבועים נוספים כמו הקשר איבן לורנצו חלוץ פראגה מספרד, המגן דויד מוניירו והקשר לודוביק קלמנטה. בסגל כן יהיו שחקנים בני 19 כמו מרק רבס, קשר בן 19 מסנטה קולומה וארון סאנצ'ס, חלוץ בן 19 מליידה הספרדית. "הצעירים שלנו מלאי תקווה ורוצים לסייע לנבחרת", אמר אלברס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי