הבילד מפרגן: "הנבחרת שזכתה במונדיאל שוב כאן"

אלופי העולם
אלופי העולם | צילום: Gettyimages

בגרמניה מרוצים מה-1:3 על פולין: "לב קלע בול עם הקטור"

(גודל טקסט)

הכל בא על מקומו בשלום בפרנקפורט אתמול (שישי). נבחרת ה'די מאנשפט' חזרה להיות הווינרית עם ניצחון יפה על פולין 1:3 והפולנים, שהפתיעו במפגש הקודם (0:2), חזרו להיות הלוזרים. אם למישהו היה חשש שגרמניה לא תשחק ביורו 2016 – אפשר להירגע.

 

הכותרת של ה'בילד' אומרת זאת טוב יותר מכולם: "הנבחרת שזכתה במונדיאל שוב כאן". כותרת נוספת: "תודה לצעירים, סוף סוף אנחנו ראשונים". העיתון כתב: "מאז הזכייה במונדיאל 2014 גרמניה רשמה רק את הניצחון החמישי שלה ב-10 משחקים, אבל היום שוב נהנו מהנבחרת – יוגי!".

 

 

העיתון ציין שניצחון על סקוטלנד ביום שני יעמיד אותם במצב מושלם. "הנבחרת גם ניצחה משערים של גיבורי המונדיאל – תומאס מולר וצמד של מאריו גצה שכבש בהארכה בגמר המונדיאל בניצחון על ארגנטינה 0:1".

 

גצה, שלא נהנה משנה גדולה, שוב קיבל מחמאות ממאמנו בנבחרת יואכים לאב עם קריצה לפפ גווארדיולה שלא נתן בו אמון בעונה החולפת: "היה לו משחק מצוין והוא כבש שני שערים גדולים וחשובים. שיחננו מצוין ב-35 הדקות הראשונות. ביצענו את המתפרצות מצוין עם שילוב טוב של מהלכי כדורגל. אחרי שנה בה לא שיחקנו טוב היה ברור שאנחנו חייבים ניצחון בבית ואת שלוש הנקודות".

 

גצה (ימין). גם בואטנג דאג לברך (Gettyimages)

 

לב גם קלע בול כשהרכיב במשחק את המגן יונאס הקטור מקלן שבישל שני שערים וקודם לכן ב-36 משחקים בבונדסליגה בישל רק פעם אחת. פולין הצליחה לצמצם ל-2:1 משער של רוברט לבנדובסקי והפרשן והשוער לשעבר ינס להמאן מתח ביקורת: "שיחקנו מעולה, אבל הבחנתי שאין לנו בכלל שחקנים מהירים. בכל אופן זה היה המשחק הכי טוב שלנו במוקדמות".

 

גם טוני קרוס מריאל מדריד הסכים: "עשינו כמה טעויות שהיו מסוכנות עבורנו, אבל ההרגשה עדיין טובה". מאריו גצה קיבל את הציון הכי גבוה ב'בילד' – 1. מנואל נוייר, ג'רום בואטנג, טוני קרוס, תומאס מולר וקארים בלארבי קיבלו ציון 2.

 

לפני המשחק עצרה משטרת גרמניה 30 חוליגנים פולנים ליד תחנת הרכבת של פרנקפורט. ומצאה ברשותם כלים מסוכנים. בפולין כתבו: "הנבחרת שלנו שיחקה טוב, אבל נגד גרמניה של אתמול זה לא היה מספיק. לבנדובסקי כבש אולי את אחד השערים החשובים שלו בקריירה, כי הוא הוכיח לגרמנים עד כמה הוא חלוץ גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי