אולי הפעם: צ'לסי בעקבות איימן עבדנור

עבדנור. אולי צ'לסי?
עבדנור. אולי צ'לסי? | צילום: Gettyimages

ההעברות: הבלם המחוזר ילבש כחול? וגם: פ.ס.ז' ויונייטד סימנו רכש

(גודל טקסט)

שוק ההעברות רותח לקראת הישורת האחרונה. בלוג ההעברות של ספורט1 עם כל הדיווחים החמים באירופה.

 

13:55

לאחר שנכשלה בניסיונות להחתים את פדרו מנצ'סטר יונייטד סימנה מטרה חדשה. פליפה אנדרסון, קשרה הברזילאי של לאציו, עשוי לעבור בימים הקרובים לשורות השדים האדומים, כך על פי התקשורת הבריטית. אנדרסון בן ה-22, שהגיע ללאציו מסנטוס לפני שנתיים, הבקיע בעונה החולפת עשרה שערים בסרייה א' וסייע לקבוצתו להגיע למוקדמות ליגת האלופות. מכיוון שביאנקוסלסטי לא הצליחו בסופו של דבר להעפיל לצ'מפיונס, הסיכוי שהברזילאי יעזוב לאנגליה נראה ריאלי ביותר. סכום העסקה מוערך ב-22 מיליון ליש''ט.  

 

9:34

אברטון החתימה את החלוץ האורוגוואי, לאונרדו רודריגס מריבר פלייט האורוגוואית בחצי מיליון ליש"ט. החלוץ האורוגוואי בן ה-22 סגר לארבע שנים. הוא כבש 19 שערים ב-71 משחקים, רוברטו מרטינס כינה את השחקן "כישרון גדול".

 

ג'וני אוואנס ממנצ'סטר יונייטד סגר בווסט ברומיץ' שרכשה אותו תמורת 6 מיליון ליש"ט פלוס 2 מיליון ליש"ט תוספות. הוא אמור להיות מוצג בתחילת השבוע ולעבור בדיקות רפואיות. הוא שיחק 198 משחקים במדי יונייטד.

 

8:45

יריבת מכבי תל אביב באלופות, צ'לסי החליטה לרדת מג'ון סטונס אחרי שאברטון החליטה סופית לא לשחררו ועכשיו היא מנסה לרכוש את בלם מונאקו הטוניסאי, איימן עבדנור, שהוזכר הקיץ גם בקשר לברצלונה. לפי הדיווח בשער הספורט של ה'דיילי מייל' מחירו של השחקן לא גבוה יחסית – 15 מיליון ליש"ט. אם צ'לסי תרכוש אותו זו תהיה מכה לליברפול שהיתה במו"מ להחתמתו. לעבדנור הובטח מקום בהרכב של צ'לסי וזה אומר שמעמדם של ג'ון טרי או גארי קייהיל בסכנה.

 

לפי דיווח ב'דיילי סטאר' צ'לסי עדיין מנסה לרכוש את פול פוגבה, אבל הקשר הצרפתי דורש משכורת עתק של 318 אלף ליש"ט לשבוע כדי להגיע. צ'לסי הציעה עבורו סכום שהוא שיא בריטי בסך 73 מיליון ליש"ט. ברצלונה הציעה לו שכר של 8.8 מיליון ליש"ט אם יחתום בשורותיה בקיץ 2016 ופוגבה הודיע לצ'לסי שיהיה מוכן לשקול את הצעתה רק אם השכר יושווה. לפי חישובי מס אם צ'לסי תשלם לו את השכר הזה תצטרך לשלם 82 מיליון ליש"ט כמשכורת בחמש השנים הבאות לשחקן. ז'וזה מוריניו רמז שצ'לסי עומדת לרכוש שחקן, אבל לא ציין שזה פוגבה, אבל אמר: "נקווה שיש לי שחקן אחד. אנחנו לא נואשים ולא במצב לחוץ לרכוש. אם נשיג אותו מה טוב, זה ייתן יותר איזון".

 

 

 

המנג'ר המקצועי של וולפסבורג, קלאוס אלופס, אמר שעסקת קווין דה בריינה כמעט סגורה: "דה בריינה עוזב לסיטי".

 

8:15

פאריס סן ז'רמן רוצה במפתיע את מגן אברטון, שיימוס קולמן שהיה מבוקש לפני שנתיים במנצ'סטר יונייטד. מקורב לשחקן אמר: "הוא מעונין בהצעה, אבל לא יזעזע את הקבוצה כדי להשיג שכר גבוה יותר או לשחק בקבוצה בכירה יותר". בתוך כך, טיאגו מוטה שרצה לעזוב את פ.ס.ז' האריך את חוזהו בקבוצה עד קיץ 2017.

 

סנדרלנד שהחתימה את השבדי אולה טויבונן רוצה כעת את קווין נולאן שעזב את ווסטהאם. ה'דיילי מירור' שפרסם את הידיעה אמר שהדבר עלול ליצור סערה בניוקאסל היריבה הגדולה של "החתולים השחורים" שם שיחק השחקן בעבר.

 

באיטליה: ג'וליאן דרקסלר מתקרב ליובנטוס אחרי שה"גברת הזקנה" הגדילה את הצעתה לרכוש את הקשר. מנכ"ל יובה, בפה מארוטה, הציע על השחקן 22 מיליון יורו ועוד 8 מיליון יורו כבונוס. קינגסלי קומאן מיובנטוס עשוי לעבור לבאיירן מינכן.

 

סלטיק של ניר ביטון החתימה בהשאלה את בלם מנצ'סטר יונייטד, טיילר בלאקט.

 

 

 

אתלטיקו מדריד החתימה באופן רשמי את עושה המשחק הארגנטיני, מתיאס קרנביטר, מריבר פלייט שיגיע לקבוצה בדצמבר אחרי שקבוצתו תסיים את השתתפותה בגביע העולם לקבוצות. הוא עבר בדיקות רפואיות ויחתום עד 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי