סטראכן רוצה להפתיע את נבחרת גרמניה

סטראכן מצפה לנקודה לפחות
סטראכן מצפה לנקודה לפחות |

סקוטלנד בקרב נגד המאנשאפט על מקום ביורו (21:35, חי בספורט2)

(גודל טקסט)

סקוטלנד בטירוף לקראת משחקה הערב נגד גרמניה במסגרת בית 4 במוקדמות היורו. ניצחון סקוטי בהאמפדן פארק יכול להחזיר את הנבחרת לתמונת סיכויי העלייה בבית מסובך מאוד, בו גם פולין ואירלנד נלחמות על הכרטיס (ישיר בספורט2 החל מ-21:35). הפסד של סקוטלנד יסיים את סיכוייה לעלות ותוצאת תיקו עוד תשאיר אותה בחיים. 

 

 

מנג'ר סקוטלנד, שהפסידה 1:0 במחזור הקודם בגיאורגיה, גורדון סטראכן, לקח מהשחקנים את הטלפונים הניידים שלהם אחרי המשחק, אבל אלה עדיין הצליחו לדבר עם עיתונאים ולהתלונן על כך שטיסתם התאחרה.

 

 

השחקנים נאלצו לחזור בחצות בלילה מהמשחק ביום שישי, אבל המאמן אמר: "זה לא ישפיע על היכולת שלנו נגד גרמניה. בימים שלי היו הרבה יותר טיסות, נאלצנו לטוס עם אוהדים ועדיין שיחקנו בשבתות. אני מצפה מהשחקנים שיפסיקו לבכות וישחקו נגד גרמניה כמו שצריך. מי שיש לו כח מנטלי יצליח במשחק. אני צריך שלוש נקודות, אבל יודע שנגד גרמניה גם נקודה תהיה הישג. יש עוד שלושה משחקים לסיום, כך שאני עדיין אופטימי". 

 

ג'יימס מקארתור אמור לפתוח בהרכב. סטראכן רוצה להפתיע את הגרמנים החזקים והגבוהים. "למדתי אותם במשחק נגד פולין ומאז הם השתנו קצת. יש להם שחקנים שיכולים לשחק בכל מקום במגרש. הם מחליפים עמדות בקלות".

יוגי לב מצפה שסקוטלנד תעלה להתקפה מכיוון שאין לה מה להפסיד. גרמניה זקוקה לניצחון שיעלה אותה סופית ליורו בצרפת. לב אמר: "לסקוטים אין ברירה אלא ללכת על ניצחון אחרי ההפסד המפתיע בגיאורגיה. אנחנו לא מצפים שמולנו תשחק נבחרת עם טקטיקה הגנתית כמו שעשתה פולין", אמר.

גרמניה לא הפסידה נגד סקוטלנד מאז 1999. המפגש האחרון ביניהן על אדמת גרמניה הסתיים ב-1:1 כשקני מילר השווה אחרי שפרדי בוביץ' כבש. בשני המפגשים האחרונים סקוטלנד הפסידה באותה תוצאה 2:1.

הרכבים משוערים:

סקוטלנד: מרשל, וויטאקר, מרטין, הנלי, מלגרו, בראון, מקארתור, מלוני, מוריסון, פורסט, פלצ'ר

גרמניה: נוייר, צ'אן, בואטנג, הומלס, הקטור, קרוס, שוויינשטייגר, בלארבי, מולר, אוזיל, גצה

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי