הולנד תפסיד כמיליארד אירו אם לא תעפיל ליורו

ההולנדים לא מאמינים שזה קורה להם
ההולנדים לא מאמינים שזה קורה להם | צילום: AFP

האורנייה תחת מתקפה חריפה אחרי ה-3:0 מול טורקיה. הפסד כלכלי עצום

(גודל טקסט)

בהולנד חישבו מה יהיו ההשלכות אם נבחרת האורנייה לא תעלה ליורו 2016. מומחים כלכליים בטלוויזיה דיברו על הפסדים של בין חצי מיליארד יורו למיליארד. "אנחנו עם שאוהבים כדורגל ואוהב לחגוג בבארים. זו תהיה מכה קשה לא רק לכדורגל, אלא גם לעסקים", נאמר שם.

 

הטורקים חגגו עד השעות הקטנות של הלילה את הניצחון 0:3 על ההולנדים והם מלאי ביטחון שיסיימו במקום השלישי. יש להם הפרש שערים טוב מהולנד והם סיימו ב-1:1 את משחקם באמסטרדם, כך שמספיקות להם 4 נקודות נגד צ'כיה ואיסלנדפאתיח טרים אמר: "אם נשיג תיקו וניצחון, אנחנו בדרך הנכונה". 

 

יוהאן קרויף תקף את הגנת הולנד: "הם לא ידעו איך להסתדר עם ההתקפה הפשוטה של הטורקים". ווילי ואן האנחם, מאמן העבר, כתב בעיתון 'אה-דה': "השחקנים שיחקו אינדבידואלי". העיתון קרא ליו"ר ההתאחדות, ברט ואן אוסטווין, להתפטר מכיוון שהעמיד את דני בלינד בפני משימה כמעט בלתי אפשרית

 

האנס קראיי, פרשן רשת פוקס ההולנדית אמר: "לצערי נצטרך להתייבש בהולנד ולראות איך השכנות שלנו מבלגיה וגרמניה נהנות מהאליפות". העיתון 'וולקסקרנט', השני בגודלו בהולנד, כתב: "יש לנו שוער בינוני, הגנה חדירה והקישור לא מצא את עצמו. נרסינג שהובא כמחליף של אריאן רובן לא הוכיח את עצמו. ממפיס דפאי חשב שהוא משחק בשכונה. ואן פרסי שיחק טוב מחצית וסניידר היה צל של עצמו".

 

יו"ר ההתאחדות אמר: "אני לא אשתגע ואפטר את דני בלינד אחרי שני משחקים. אני עומד מאחורי ההחלטה שלי למנות אותו. הבעיה שהאוהדים שלנו חושבים שאנחנו נבחרת מצוינת, אבל אנחנו לא טובים כמו שחשבו. יש לנו בסיס שחקנים קטן מאוד, כך שאתה לא יכול לדרוש מהנבחרת שתהיה תמיד למעלה. זה קרה לנו גם בשנות השמונים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי