לאב: "למולר יש חוש שישי לכיבוש שערים"

מולר. תמיד נמצא במקום הנכון
מולר. תמיד נמצא במקום הנכון | צילום: GettyImages

המאנשפט קרובים לעלייה ליורו. אדידס תשלם לנבחרת 100 מיליון יורו לשנה

(גודל טקסט)

סקוטלנד עשויה להיות אחת היריבות של ישראל בשלב הפלייאוף אחרי שהפסידה אתמול (שני) לגרמניה בבית 3:2 במשחק גדול בו היתה עצמה על סף סנסציה כשכפתה תיקו 2:2 נגד אלופת העולם. ל'די מאנשפט' זה היה ניצחון ראשון על אדמת סקוטלנד מאז 1993. 

 

הבוקר פרסם ה'בילד', כי חברת אדידס תמשיך את החוזה שלה עם הנבחרת הגרמנית ותשלם לה כמיליארד יורו לעשר השנים הבאות (100 מיליון יורו לשנה) כמו החוזה שיש לה עם מנצ'סטר יונייטד. הדבר יאפשר לנבחרת להמשיך לטפח את הנוער. שחקני גרמניה לובשים את מוצרי אדידס מאז 1976. 

 

 

"תומאס מולר נענע את הסקוטים", נכתב בכותרת ב'בילד'. חלוץ באיירן מינכן המשיך את הפתיחה המצוינת של העונה כאשר כבש כבר 5 שערי ליגה ומוביל בבונדסליגה ועוד שלושה בנבחרת. אתמול הבקיע צמד ואילקאי גונדוגן את שער הניצחון אחרי בישול של מולר.

 

לאב. מפרגן (gettyimages)

 

תיאורטית גרמניה כבר עלתה, מעשית היא זקוקה לנקודה משני משחקיה ותחגוג באוקטובר פסט (החגיגות המפורסמות במינכן) עם תיקו בלבד נגד אירלנד את העלייה. מולר כבש כבר 8 שערים במוקדמות והשווה את שיאו של פריץ וולטר, אבל הוא מדורג עדיין שני אחרי רוברט לבנדובסקי עם 10 שערים. החלוץ הפולני הבקיע אתמול צמד בניצחון פולין על גיברלטר 1:8. 

 

יואכים לאב פרגן למולר: "יש לו חוש שישי. הוא תמיד חושב על על כיבוש שערים. יש לו ריצה טובה מתחילת העונה. הוא תמיד נמצא היכן שהחלוץ צריך להימצא וכובש שערים. יש לו חוש ריח טוב להיכנס לתוך המרווחים ולנצל מצבים. ידענו שיהיה משחק קשה והסקוטים יתנו הכל, כי מעשית זו אולי היתה ההזדמנות האחרונה שלהם".

 

על אילקאי גונדוגאן אמר לאב: "הוא חזר להיות השחקן שהיה לפני הפציעה". למרות שקארים בלארבי נועדף על פני גונדוגאן ויש עוד את סמי חדירה הפצוע שאמור להיות הבחירה הראשונה, הקר של דורטמונד נכנס ועשה את העבודה. "הוא חזר להיות השחקן שהיה לפני שנתיים", התמוגג לאב מנחת.

 

גונדוגאן. חזר להיות כמו לפני הפציעה (gettyimages)

 

האווירה בהאמפדן פארק היתה מחשמלת אתמול עם 52 אלף צופים ששרו את ההמנון הלא רשמי "הפרח של סקוטלנד" שנוגנן בחמת חלילים. הסקוטים שכמעט נפרדו מאנגליה מחרימים את ההמנון האנגלי "אלוהים נצור את המלכה". במקום זאת הם שרים שיר ניצחון על האנגלים מ-1314.

 

מולר אמר בסיום: "שוויינשטייגר ואני ראינו כמה פעמים ביו טיוב את ההימנון הסקוטי. ידענו למה לצפות. האווירה היתה אדירה, הם חיים את הכדורגל בצורה מדהימה".

 

גורדון סטראכן אמר בסיום: "לפני שמישהו שואל אותי, אנחנו עוד בתמונה לפחות לפלייאוף. אם נשחק באותה רוח נחישות ויהיה לנו קצת מזל אנחנו יכולים לעלות". הסקוטים מדורגים מקום רביעי 4 נקודות מאירלנד, אבל יארחו עדיין את פולין ומשחק האחרון הוא בחוץ מול גיברלטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי