וויין רוני דמע בסיום: "אולי הרגע המרגש בחיי"

רוני קובע היסטוריה. בכה מרוב אושר
רוני קובע היסטוריה. בכה מרוב אושר | צילום: AFP

החלוץ שהגיע ל-50 שערים בנבחרת אנגליה: "הייתי עצבני לפני הבעיטה"

(גודל טקסט)

האנגלים חוגגים היום שני שיאים. אחר הצהריים המלכה תשבור את שיא הכהונה של מלך אנגליה אי פעם ובכדורגל ווין רוני הוא הגיבור הלאומי החדש.

 

"זה חלום שהתגשם", אמר בסיום המשחק אמש וויין רוני, אחרי שכבש את השער ה-50 שלו בנבחרת ושבר את שיאו של סר בובי צ'רלטון בניצחון הנאה על שווייץ 0:2. רוני קיבל מההתאחדות את החולצה מספר 50, אותה העניק לו המנג'ר רוי הודג'סון בחדר ההלבשה. ההתרגשות של רוני אחרי כיבוש השער בפנדל היתה גדולה. גם אחרי המשחק הוא התראיין כשהוא דומע. השחקנים מחאו לו כפיים בחדר ההלבשה. 

רוני הדומע אמר: "זו הרגשה נפלאה. ידעתי שאני קרוב לכך וזה חלום שהתגשם". בנאום שנשא אחר כך בחדר ההלבשה עודד את חבריו הצעירים בנבחרת לנסות לשבור את השיא שלו בעתיד. רוני אמר: "נקווה שיש כמה צעירים כמו הארי קיין, רוס ברקלי וראחים סטרלינג שיכולים להתקרב להישג שלי ואולי לעבור אותי בעתיד". 

 

רוני לאחר שכבש. התקשה להסתיר את רגשותיו (AFP)

 

רוני אמר שהרגע בו כבש את הפנדל היה אחד המרגשים בחייו. "יכולתם לראות עד כמה אני נרגש. ברור שהייתי יותר עצבני לפני הבעיה. ידעתי שזה רגע חשוב בקריירה שלי. לשמחתי בעטתי בעוצמה. זה אולי הרגע הכי מרגש בחיי". 

 

אחד האנשים הראשונים שבירך את רוני היה סיר בובי צ'רלטון עצמו שאמר בחן רב: "לא יכול להכחיש שאני לא מאוכזב מכך שאני לא מחזיק יותר בשום שיא, אבל לא יכולתי להיות מרוצה יותר שאת השיא שבר הקפטן האהוב של הקבוצה שלי ושל הנבחרת שלי". 

 

ב"מירור" האנגלי חגגו את השיא של הקפטן (מסך)

 

המאמן הודג'סון התמוגג מנחת: "רוני הראה אומץ לב כשהפציץ לרשת העליונה. אני מאמין שאם ישחק עד מונדיאל 2018, אנחנו מדוברים על עוד 20-30 משחקים ועל עוד 15 שערים שהוא יכול לכבוש. הוא ממש נחוש בדעתו לא להפסיק ב-50". 

 

הארי קיין שנכנס כמחליף, הבקיע שער שלישי בארבעה משחקים בנבחרת ועזר לשלושת האריות לרשום ניצחון 8 רצוף מ-8 משחקים בשלב המוקדמות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי